Ν755 - Άσκηση και ψυχική υγεία

Κωδικός Μαθήματος
Ν755
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Θεοδωράκης Ιωάννης
Βαθμίδα: Καθηγητής
Τηλ: +30 24310 47001
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Χατζηγεωργιάδης A.
Εξάμηνο
Γ' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
Εξ' αποστάσεως και σε διαλέξεις στην τάξη.
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Με συνεννόηση μέσω e-mail στο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τρίκαλα.

Λέξεις κλειδιά: quality of life, mental health, exercise psychology.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Να εισάγει τους φοιτητές σε θέματα ψυχολογίας της άσκησης και της ψυχικής υγείας. Θέματα ψυχολογίας που σχετίζονται με την παρακίνηση και τεχνικές ψυχολογικής υποστήριξης για άσκηση φυσιολογικών και κλινικών πληθυσμών, καρδιοπαθών, διαβητικών κλπ. Θέματα όπως η κατάθλιψη, το στρες, και η σχέση τους με την άσκηση, η ψυχολογία των αθλητικών τραυματισμών, η ψυχολογία ατόμων με κινητικά προβλήματα που γυμνάζονται, σχετικά θεωρητικά μοντέλα άσκησης και υγείας, και οργάνωσης προγραμμάτων άσκησης και υγείας.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία   Εισηγητής   Θέμα
- Θεοδωράκης Ι. Διάλεξη 1η: Άσκηση, ψυχική υγεία και προσωπικότητα. Ορισμοί, όργανα αξιολόγησης και μεθοδολογικά ζητήματα.
- Θεοδωράκης Ι. Διάλεξη 2η: Ψυχική υγεία, ευχαρίστηση, ποιότητα ζωής. Ψυχολογικά οφέλη από την άσκηση.
- Θεοδωράκης Ι. Διάλεξη 3η: Ψυχολογικοί μηχανισμοί που οδηγούν σε προγράμματα άσκησης για υγεία. Μοντέλα συμπεριφορών υγείας Στάσεις για προγράμματα άσκησης και υγείας.
- Θεοδωράκης Ι. Διάλεξη 4η: Ψυχολογικές στρατηγικές παρακίνησης σε προγράμματα άσκησης και υγείας.
- Θεοδωράκης Ι. Διάλεξη 5η: Η ψυχολογία της άσκησης σε κλινικούς πληθυσμούς.
- Θεοδωράκης Ι. Διαλεξη 6η: Άσκηση και κατάθλιψη. Άσκηση και ψυχική διάθεση.
- Χατζηγεωργιάδης Α. Διαλεξη 7η: Άσκηση και έλεγχος του στρες.
- Θεοδωράκης Ι. Διαλεξη 8η: Άσκηση και κάπνισμα.
- Χατζηγεωργιάδης Α. Διαλεξη 9η: Ψυχολογία της άσκησης καρδιοπαθών.
- Χατζηγεωργιάδης Α. Διαλεξη 10η: Άσκηση, αυτοεκτίμηση, εικόνα του σώματος, αυτοπεποίθηση και ψυχική υγεία.
- Θεοδωράκης Ι. Διαλεξη 11η: Άσκηση και σχέσεις με υγιεινές και ανθυγιεινές συμπεριφορές.
- Θεοδωράκης Ι. Διαλεξη 12η: Ψυχολογικές επιδράσεις της άσκησης σε άτομα με ειδικές ανάγκες.
- Θεοδωράκης Ι. Προγράμματα άσκησης και υγείας και παρεμβάσεις.

Τρόπος Διδασκαλίας
Εισηγήσεις, ασκήσεις, θέματα για συζήτηση, συμπλήρωση σχετικών ερωτηματολογίων, μελέτη άρθρων κλπ.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: 

1. Εργασία ανασκόπησης (40%). 
2. Δύο γραπτές εξετάσεις με σύστημα πολλαπλών ερωτήσεων (30%).

Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
1. Berger, B., Pargman, D., Weinberg, R. (2002). Foundation of exercise Psychology. FIT.Morgantown. 
2. Buckworth, J., & Dishman, R. (2002). Exercise psychology. Human Kinetics. Champaign, IL.

Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
1. Άσκηση και ποιότητα ζωής
2. Άσκηση και ευχαρίστηση
3. Άσκηση και ψυχική διάθεση
4. Άσκηση και κορυφαίες εμπειρίες
5. Άσκηση και στρες
6. Άσκηση και κατάθλιψη
7. Άσκηση και αλκοολισμός
8. Άσκηση και κάπνισμα
9. Προσωπικότητα και άσκηση 
10. Άσκηση και διέγερση
11. Άσκηση και αυτοπεποίθηση
12. Άσκηση και αυτοεκτίμηση
13. Άσκηση και εικόνα του σώματος
14. Η ψυχολογία των τραυματισμών
15. Ψυχολογικές επιδράσεις της άσκησης σε κλινικούς πληθυσμούς
16. Τεχνικές ψυχολογικής υποστήριξης σε γυμναστήρια
17. Τεχνικές ψυχολογικής υποστήριξης ατόμων της τρίτης ηλικίας που ασκούνται
18. Τεχνικές ψυχολογικής υποστήριξης κλινικών πληθυσμών που ασκούνται
19. Ψυχολογική υποστήριξη αθλητών με ειδικές ανάγκες
20. Άσκηση και σχιζοφρένεια
21. Άσκηση σε άτομα με HIV-I
22. Υγιεινές και ανθυγιεινές συμπεριφορές
23. Μοντέλα άσκησης και υγείας
24. Προγράμματα αγωγής υγείας
25. Παρεμβάσεις υγείας στα σχολεία

753 - Αθλητισμός και τρίτη ηλικία

Κωδικός Μαθήματος
753
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39679
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Κουτεντάκης Γ. & Αλμπανίδης Β.
Εξάμηνο
Γ' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
Εξ’ αποστάσεως φοίτηση
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: older adults, elderly, aging, functional capacity, physical activity independent living, resistance training.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σε μία εποχή που τα άτομα Τρίτης Ηλικίας είναι αναλογικά περισσότερα από τα παιδιά σχολικής ηλικίας, ο σκοπός του μαθήματος είναι η μελέτη των ατόμων αυτών σε σχέση με φυσιολογικούς παραμέτρους που συνδέονται με την υγεία και την ποιότητα ζωής. Συγκεκριμένα, θα εξεταστούν λεπτομερώς οι αλλαγές που έχουν καταγραφεί στη διεθνή βιβλιογραφία σχετικά με τον εριστικό και μυϊκό ιστό καθώς και με τις βασικές παραμέτρους που ορίζουν την φυσική κατάσταση. Επίσης, οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να διδαχθούν προγράμματα φυσικών δραστηριοτήτων ειδικά σχεδιασμένων για άτομα Τρίτης Ηλικίας. Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι να δημιουργήσει κατάλληλα εκπαιδευμένους ειδικούς που θα καλύψουν τις συνεχώς αυξανόμενες θέσεις εργασίας στο χώρο της υγεία και ποιότητας ζωής ατόμων Τρίτης Ηλικίας.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία Εισηγητής Θέμα
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 1η: Καρδιοαναπνευστικό σύστημα.
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 2η: Η θεωρία του γήρατος & η συμπεριφορά φυσιολογικών παραμέτρων με την πάροδο του χρόνου.
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 3η: Εριστικός ιστός, μυϊκός ιστός – μυϊκή δύναμη.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διάλεξη 4η: Φυσική δραστηριότητα και τρίτη Ηλικία.
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 5η: Άσκηση, μακροζωία & ποιότητα ζωής.
- Αλμπανίδης Β. Διαλεξη 6η: Εφαρμογή: Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης. Οστεοπόρωση.
- Αλμπανίδης Β. Διαλεξη 7η: Οστεοπόρωση στην Τρίτη ηλικία. Πρόληψη και αντιμετώπιση.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 8η: Λειτουργική Ικανότητα και οι επιδράσεις της άσκησης.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 9η: Διαδικασίες ελέγχου πριν από τη συμμετοχή σε πρόγραμμα άσκησης και Φ.Δ.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 10η: Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης. Ειδικά Θέματα Άσκηση στο νερό Προθέρμανση – αποθεραπεία. Εξοπλισμός.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 11η: Εφαρμογή: Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης. Ενδυνάμωση άνω κάτω άκρων, κορμού.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 12η: Εφαρμογή: Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης. Ευλυγισία – Ισορροπία.
- Μιχαλοπούλου Μ. Εξετάσεις

Τρόπος Διδασκαλίας
Στα πλαίσια του μαθήματος θα πραγματοποιηθούν 12 εισηγήσεις. 
Τέσσερις από αυτές περιλαμβάνουν στοιχεία πρακτικής εφαρμογής στο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης σε άτομα τρίτης ηλικίας και παρουσίαση εργασιών.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
1. Εργασία: Σχεδιασμός και Παρουσίαση προγράμματος άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας 60%.
2. Τελικές εξετάσεις 40%.

Οδηγίες για Εργασία: Σχεδιασμός και Παρουσίαση προγράμματος άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας. 
Οι φοιτητές θα πρέπει να παραδώσουν με τη λήξη του εξαμήνου μία ταινία βίντεο η οποία θα περιλαμβάνει πρόγραμμα άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας με στόχο μία από τις παραμέτρους της φυσικής απόδοσης διάρκειας. Στην ταινία θα πρέπει να εμφανίζεται ο φοιτητής/τρια παρέχοντας οδηγίες και καθοδήγηση σε άτομο/α τρίτης ηλικίας τα οποία εκτελούν στοχευμένο πρόγραμμα άσκησης. Για περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξει επικοινωνία με την κα Μιχαλοπούλου.

Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
1. R.J. Shephard “Aging, Physical Activity, and Health” Human Kinetics Pub, 1997.
2. R.J. Shephard (Editor) “Gender, Physical Activity, and Aging” CRC Press, 2001.
3, W.W. Spirduso. Physical dimensions of aging. Human Kinetics Il:  Pub 1995.
4. C. Gilligan, M.M. Checovich., L.E. Smith,. Osteoporosis. In: Skinner J. (Ed) Exercise Testing and Exercise Prescription. W&W. (1993).
5. R.T. Cotton. (Editor) Exercise for older adults ACE Ed. Human Kinetics 1998.

Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-

Ν753 - Αθλητισμός και τρίτη ηλικία

Κωδικός Μαθήματος
Ν753
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39679
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Κουτεντάκης Γ. & Αλμπανίδης Β.
Εξάμηνο
Γ' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
Εξ’ αποστάσεως φοίτηση
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: older adults, elderly, aging, functional capacity, physical activity independent living, resistance training.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σε μία εποχή που τα άτομα Τρίτης Ηλικίας είναι αναλογικά περισσότερα από τα παιδιά σχολικής ηλικίας, ο σκοπός του μαθήματος είναι η μελέτη των ατόμων αυτών σε σχέση με φυσιολογικούς παραμέτρους που συνδέονται με την υγεία και την ποιότητα ζωής. Συγκεκριμένα, θα εξεταστούν λεπτομερώς οι αλλαγές που έχουν καταγραφεί στη διεθνή βιβλιογραφία σχετικά με τον εριστικό και μυϊκό ιστό καθώς και με τις βασικές παραμέτρους που ορίζουν την φυσική κατάσταση. Επίσης, οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να διδαχθούν προγράμματα φυσικών δραστηριοτήτων ειδικά σχεδιασμένων για άτομα Τρίτης Ηλικίας. Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι να δημιουργήσει κατάλληλα εκπαιδευμένους ειδικούς που θα καλύψουν τις συνεχώς αυξανόμενες θέσεις εργασίας στο χώρο της υγεία και ποιότητας ζωής ατόμων Τρίτης Ηλικίας.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία   Εισηγητής   Θέμα
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 1η: Καρδιοαναπνευστικό σύστημα.
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 2η: Η θεωρία του γήρατος & η συμπεριφορά φυσιολογικών παραμέτρων με την πάροδο του χρόνου.
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 3η: Εριστικός ιστός, μυϊκός ιστός – μυϊκή δύναμη.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διάλεξη 4η: Φυσική δραστηριότητα και τρίτη Ηλικία.
- Κουτεντάκης Γ. Διάλεξη 5η: Άσκηση, μακροζωία & ποιότητα ζωής.
- Αλμπανίδης Β. Διαλεξη 6η: Εφαρμογή: Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης. Οστεοπόρωση.
- Αλμπανίδης Β. Διαλεξη 7η: Οστεοπόρωση στην Τρίτη ηλικία. Πρόληψη και αντιμετώπιση.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 8η: Λειτουργική Ικανότητα και οι επιδράσεις της άσκησης.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 9η: Διαδικασίες ελέγχου πριν από τη συμμετοχή σε πρόγραμμα άσκησης και Φ.Δ.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 10η: Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης. Ειδικά Θέματα Άσκηση στο νερό Προθέρμανση – αποθεραπεία. Εξοπλισμός.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 11η: Εφαρμογή: Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης. Ενδυνάμωση άνω κάτω άκρων, κορμού.
- Μιχαλοπούλου Μ. Διαλεξη 12η: Εφαρμογή: Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης. Ευλυγισία – Ισορροπία.
- Μιχαλοπούλου Μ. Εξετάσεις

Τρόπος Διδασκαλίας
Στα πλαίσια του μαθήματος θα πραγματοποιηθούν 12 εισηγήσεις. 
Τέσσερις από αυτές περιλαμβάνουν στοιχεία πρακτικής εφαρμογής στο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης σε άτομα τρίτης ηλικίας και παρουσίαση εργασιών.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
1. Εργασία: Σχεδιασμός και Παρουσίαση προγράμματος άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας 60%.
2. Τελικές εξετάσεις 40%.

Οδηγίες για Εργασία: Σχεδιασμός και Παρουσίαση προγράμματος άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας. 
Οι φοιτητές θα πρέπει να παραδώσουν με τη λήξη του εξαμήνου μία ταινία βίντεο η οποία θα περιλαμβάνει πρόγραμμα άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας με στόχο μία από τις παραμέτρους της φυσικής απόδοσης διάρκειας. Στην ταινία θα πρέπει να εμφανίζεται ο φοιτητής/τρια παρέχοντας οδηγίες και καθοδήγηση σε άτομο/α τρίτης ηλικίας τα οποία εκτελούν στοχευμένο πρόγραμμα άσκησης. Για περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξει επικοινωνία με την κα Μιχαλοπούλου.

Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
1. R.J. Shephard “Aging, Physical Activity, and Health” Human Kinetics Pub, 1997.
2. R.J. Shephard (Editor) “Gender, Physical Activity, and Aging” CRC Press, 2001.
3, W.W. Spirduso. Physical dimensions of aging. Human Kinetics Il:  Pub 1995.
4. C. Gilligan, M.M. Checovich., L.E. Smith,. Osteoporosis. In: Skinner J. (Ed) Exercise Testing and Exercise Prescription. W&W. (1993).
5. R.T. Cotton. (Editor) Exercise for older adults ACE Ed. Human Kinetics 1998.

Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-

751 - Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις

Κωδικός Μαθήματος
751
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Τζέτζης Γιώργος
Βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγητής
Τηλ: +30 2310 992196
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Λάϊος Α.
Εξάμηνο
Γ' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
Εξ' αποστάσεως
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: sport marketing, sport sponsorship, public relations, marketing plan.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Με τo τέλος των μαθημάτων, των σεμιναρίων και των εργασιών, οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να: 

1. κατανοήσουν τη χρησιμότητα και τη λειτουργία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων στον αθλητισμό, 
2. γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της αθλητικής αγοράς καθώς και των καταναλωτών των σπορ,
3. τη χρησιμότητα και τα στάδια του πλάνου μάρκετινγκ,
4. τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων, 
5. τον τρόπο συντονισμού και ελέγχου του μάρκετινγκ mix.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία Εισηγητής Θέμα
- Τζέτζης Γ. Διάλεξη 1η: Η ειδική φύση του αθλητικού μάρκετινγκ και το μάνατζμεντ του μάρκετινγκ.
- Τζέτζης Γ. Διάλεξη 2η: Η ανάλυση των καταναλωτών των σπορ.
- Τζέτζης Γ. Διάλεξη 3η: Ο ρόλος της έρευνας στο μάρκετινγκ του αθλητισμού και η διαδικασία της τμηματοποίησης.
- Τζέτζης Γ. Διάλεξη 4η: Τα χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος και η διαδικασία του licensing.
- Τζέτζης Γ. Διάλεξη 5η: Τιμή και πολιτική κοστολόγησης.
- Τζέτζης Γ. Διαλεξη 6η: Πολιτικές προώθησης.
- Τζέτζης Γ. Διαλεξη 7η: Η διαχείριση των πωλήσεων.
- Τζέτζης Γ. Διαλεξη 8η: Χορηγίες.
- Τζέτζης Γ. Διαλεξη 9η: O ρόλος της τοποθεσίας και της διανομής.
- Τζέτζης Γ. Διαλεξη 10η: Δημόσιες.
- Λάιος Α. Διαλεξη 11η: Ο συντονισμός και ο έλεγχος του μάρκετινγκ mix.
- Τζέτζης Γ. Διαλεξη 12η: σχέσειςΤα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα στο αθλητικό μάρκετινγκ.
- Τζέτζης Γ. Εξετάσεις.

Τρόπος Διδασκαλίας
Διαλέξεις – Εργαστήρια

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
1. Με ένα ενδιάμεσο τεστ (mid-term) γραπτών εξετάσεων (30% του βαθμού).
2.  Με ένα τελικό τεστ γραπτών εξετάσεων (30% του βαθμού)
3. Με την παράδοση γραπτής εργασίας πλάνου μάρκετινγκ (40% του βαθμού)

Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Παρουσιάζεται αναλυτικά στα περιγράμματα των εισηγήσεων. 

1. Mullin, B. J., Hardy, S., & Sutton, W. A. (2000). Sport Marketing. Champaign IL: Human Kinetics

Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
Επιλέξτε ένα αθλητικό οργανισμό, (π.χ. ομοσπονδία, σωματείο, γυμναστήριο, αθλητικό πρόγραμμα, αθλητικό γραφείο δήμου, εταιρία, παραγωγής αθλητικών προϊόντων κλπ) και σχεδιάστε ένα πλάνο μάρκετινγκ. Θα πρέπει να καθορίσετε:

1) τον σκοπό, τη φιλοσοφία, την αποστολή του οργανισμού, καθώς και ανάλυση SWOT (δυνατά σημεία, αδύνατα σημεία και απειλές) του οργανισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

2) να περιγράψετε τα χαρακτηριστικά των πελατών – καταναλωτών σας βάση: α) των δημογραφικών τους στοιχείων (φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση κλπ), β) των ψυχογραφικών στοιχείων (χαρακτηριστικά του lifestyle, συνήθειες, προσωπικά ενδιαφέροντα και χαρακτήρας που σχετίζονται με τα σπορ, γνώμες και συμπεριφορές), γ) του τύπου και της συχνότητας χρήσης της υπηρεσίας ή του προϊόντος, δ) τον τρόπο κατανάλωσης (π.χ. μόνος, με φίλους, με οικογένεια κλπ), ε) τα αναμενόμενα κέρδη από την κατανάλωση (τα κίνητρά του για την κατανάλωση π.χ. χάσιμο βάρους, διασκέδαση κλπ), στ) Τα αναμενόμενα οφέλη από την κατανάλωση.

3) να ομαδοποιήσετε τα κοινά χαρακτηριστικά των πελατών σας βάση των παραπάνω.

4) Να περιγράψετε το προϊόν, υπηρεσία σας και πως αυτό ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών σας. Τι πιθανά περιμένουν οι πελάτες σας από αυτό;

5) Να περιγράψετε την πολιτική κοστολόγησής σας.

6) Να περιγράψετε τους τρόπους προώθησης του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος αναφερόμενοι στη: α) διαφήμιση, β) δημοσιότητα, γ) προσωπικές πωλήσεις, δ) προώθηση πωλήσεων.

7) Να περιγράψετε τους τρόπους διανομής – διάθεσης του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος (εφόσον υπάρχουν).

8) Να περιγράψετε τους τρόπους ανεύρεσης χορηγών του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος και να ετοιμάσετε ένα χορηγικό πρόγραμμα περιγράφοντας α) το προφίλ του οργανισμού σας, β) τα δυνατά σας σημεία, γ) τις παροχές σας (τρόποι προώθησης των χορηγών από τον οργανισμό σας και δ) τις απαιτήσεις σας.

9) Να περιγράψετε τους τρόπους δημοσίων σχέσεων με σκοπό την προώθηση του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος.

10) Να περιγράψετε τον τρόπο αξιολόγησης του πλάνου μάρκετινγκ.

Ανακοινώσεις

Δημοσιεύτηκε στις 02/06/2023, 10:01 από admin
Η τελετή απονομής των Μεταπτυχιακών Διπλωμάτων που διοργανώνει η Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης για τους απόφοιτους του Δ.Π.Μ.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» (από...
Επισκέψεις 453
Δημοσιεύτηκε στις 24/01/2022, 09:35 από admin
Για να δείτε τους ετήσιους απολογισμούς εσόδων-εξόδων του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού της Σχολής...
Επισκέψεις 576
Δημοσιεύτηκε στις 27/07/2021, 10:33 από admin
Ολοκλήρωση φοίτησης Καλείστε όσες/οι φοιτήτριες/ές δεν έχετε ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις σας στο διιδρυματικό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) με τίτλο «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» να φροντίσετε...
Επισκέψεις 1917
Δημοσιεύτηκε στις 10/02/2021, 17:14 από admin
Το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων/Εrasmus+ του ΔΠΘ υλοποιεί κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 τη δράση πρακτικής άσκησης φοιτητών στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Κινητικότητας Erasmus+ μέσω των κονδυλίων που εξασφαλίζει...
Επισκέψεις 765
Δημοσιεύτηκε στις 28/09/2020, 19:54 από admin
Το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων/Εrasmus + του Δ.Π.Θ., στα πλαίσια της δράσης πρακτικής άσκησης φοιτητών στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Κινητικότητας Erasmus +, προκηρύσσει επιπλέον θέσεις για το ακαδημαϊκό έτος...
Επισκέψεις 844