Γ΄- έτος σπουδών

Κωδ. Μαθ. Μαθήματα κορμού Ε´ εξαμήνου Ω/Εβδ. ECTS
N151 Τεχνικές Έρευνας 2 4
N152 Οργάνωση Γυμναστηρίων & Προγραμμάτων Εργασιακού Αθλητισμού 2 2
N153 Διδακτική της Τεχνικής Ασκήσεων με Βάρη 2 2
N3.. 1ο μάθημα Κατεύθυνσης 2 7
N3.. 2ο μάθημα Κατεύθυνσης 2 7
N4..-N5.. 1ο μάθημα Ειδικότητας 6 6
N0.. 4ο μάθημα ελεύθερης επιλογής 2 2
Κωδ. Μαθ. Μαθήματα κορμού ΣΤ´ εξαμήνου Ω/Εβδ. ECTS
N161 Στατιστική στη Φυσική Αγωγή 2 4
N162 Σχεδιασμός της Προπόνησης με Αντιστάσεις 2 2
N3.. 3ο μάθημα Κατεύθυνσης 2 7
N3.. 4ο μάθημα Κατεύθυνσης 2 7
N4..-N5.. 2ο μάθημα Ειδικότητας 4 8
N0.. 5ο μάθημα ελεύθερης επιλογής * 2 2
N165 Εργαστήριο Επιστημονικής Προσέγγισης Διπλωματικής Εργασίας * 2 2


* Κάθε φοιτητής – τρια μπορεί να επιλέξει στον Κύκλο Εξειδίκευσης ή 4 μαθήματα επιλογής (4o, 5ο , 6ο, 7ο μάθημα επιλογής)
ή 1 μάθημα ελεύθερης επιλογής (4ο μάθημα επιλογής) και διπλωματική εργασία (μαθήματα με κωδικό Ν165, Ν175 και Ν185).

Για την εκπόνηση Διπλωματικής εργασίας (μάθημα Ν185) είναι απαραίτητη προϋπόθεση η δήλωση και επιτυχής παρακολούθηση των μαθημάτων Ν165 και Ν175, στο ΣΤ΄ και Ζ΄ εξάμηνο αντίστοιχα, αντί του 5ου, 6ου και 7ου μαθήματος ελεύθερης επιλογής.

Β΄- έτος σπουδών

Κωδ. Μαθ. Μαθήματα κορμού Γ´ εξαμήνου Ω/Εβδ. ECTS
Ν131 Ποδόσφαιρο 2 2
Ν132 Πετοσφαίριση 2 2
Ν133 Χειροσφαίριση 2 2
Ν134 Ενόργανη Γυμναστική 2 2
Ν135 Εισαγωγή στον Παραδοσιακό Χορό 2 4
N0.. 1ο προαπαιτούμενο μάθημα επιλογής 2 3
N0.. 2ο προαπαιτούμενο μάθημα επιλογής 2 3
Ν136 Εργοφυσιολογία 2 4
Ν137 Φυσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 2 4
Ν138 Αθλητικές Κακώσεις 2 4
Κωδ. Μαθ. Μαθήματα κορμού Δ´ εξαμήνου Ω/Εβδ. ECTS
Ν141 Διδακτική του Ποδοσφαίρου 2 2
Ν142 Διδακτική της Πετοσφαίρισης 2 2
Ν143 Διδακτική της Χειροσφαίρισης 2 2
Ν144 Διδακτική της Ενόργανης Γυμναστικής 2 2
N0.. 3ο προαπαιτούμενο μάθημα επιλογής 2 3
Ν145 Ιστορία Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού 2 4
Ν146 Φυσική Αγωγή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2 4
Ν147 Προπονητική 2 4
Ν148 Εργαστήριο Αθλητικής Απόδοσης 2 4
N149 Διδακτική Μεθοδολογία 2 3


Τα υποχρεωτικά πρακτικά μαθήματα που προσφέρονται στο εαρινό εξάμηνο (Β’ ή Δ’ εξάμηνο), καθώς και μέρος των μαθημάτων επιλογής που προσφέρονται στο Βασικό Κύκλο σπουδών (1ο, 2ο, 3ο μάθημα επιλογής) είναι προαπαιτούμενα μαθήματα αντίστοιχων Ειδικοτήτων.

Για τη δήλωση και παρακολούθηση μιας Ειδικότητας στον Κύκλο Εξειδίκευσης (3ο και 4ο έτος σπουδών) είναι απαραίτητη προϋπόθεση η δήλωση, παρακολούθηση και αξιολόγηση στο αντίστοιχο προαπαιτούμενο μάθημα της συγκεκριμένης Ειδικότητας με βαθμό τουλάχιστον επτά (7).

Α΄- έτος σπουδών

Κωδ. Μαθ. Μαθήματα κορμού Α´ εξαμήνου Ω/Εβδ. ECTS
Ν111 Κολύμβηση 2 2
Ν112 Κλασικός Αθλητισμός 2 2
Ν113 Καλαθοσφαίριση 2 2
Ν114 Γυμναστική 2 4
Ν115 Κοινωνιολογία του Αθλητισμού 2 4
N116 Ανατομία 2 4
Ν117 Φυσιολογία 2 4
Ν118 Παιδαγωγικά 2 4
Ν119 Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή 2 4
Κωδ. Μαθ. Μαθήματα κορμού Β´ εξαμήνου Ω/Εβδ. ECTS
Ν121 Διδακτική της Κολύμβησης 2 2
Ν122 Διδακτική του Κλασικού Αθλητισμού 2 2
Ν123 Διδακτική της Καλαθοσφαίρισης 2 2
Ν124 Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία 2 5
Ν125 Ψυχολογία 2 5
Ν126 Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού 2 4
Ν127 Εμβιομηχανική 2 5
Ν128 Κινητική Μάθηση 2 5

Ατομική ανάπτυξη

Η ατομική ανάπτυξη διακρίνεται από τους παρακάτω στόχους:

Στόχος 10: Kριτική κατανόηση των αρχών ηθικής όπως ορίζονται από την κοινωνική διάρθρωση

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα σημεία διαφοροποίησης μεταξύ των συστημάτων ηθικής.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) κατανοούν τις βασικές διαφορές και τα σημεία εκκίνησης των συστημάτων ηθικής
β) συσχετίζουν τα συστήματα ηθικής με τα κοινωνικά φαινόμενα.

Παράδειγμα Β: κατανοούν τις αρχές και κανόνες της επαγγελματικής δράσης.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν τα στοιχεία ηθικής στους κανόνες επαγγελματικής δράσης όπως και τις νομικές συνέπειες τους
β) αναπτύξουν προσωπικό στιλ αποτελεσματικής επικοινωνίας.

Στόχος 11: Κατανόηση και εκτίμηση της ποικιλομορφίας και του πλουραλισμού

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: αναγνωρίζουν το διαχωρισμό μεταξύ και διαφορετικών απόψεων σε θέματα όπως η θρησκεία, η σεξουαλική ταυτότητα, το φύλο η εθνικότητα και οι πολιτικές απόψεις.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν και χαρακτηρίζουν τις βασικές θρησκείες του κόσμου
β) αναγνωρίζουν τα σημεία διαφοροποίησης που αφορούν την εθνικότητα, το φύλο και τη σεξουαλική ταυτότητα.

Παράδειγμα Β: αναγνωρίζουν και να δείχνουν ευαισθησία προς άλλες κουλτούρες όσον αφορά τη γεωγραφική θέση, την παράδοση, την τέχνη, τη μουσική, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές απόψεις και την ιστορία.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) εντοπίζουν και να συμμετέχουν σε ποικίλες πολιτισμικές εμπειρίες
β) αντιλαμβάνονται τις κυρίαρχες διαφορές πολιτισμικής προέλευσης

Παράδειγμα Γ: συγκεντρώνουν πληροφορίες και να αναπτύξουν προσωπική άποψη για τη θρησκεία, τη σεξουαλική ταυτότητα, πολιτικά θέματα και ταξικά θέματα.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) διαμορφώσουν και να υποστηρίζουν τις απόψεις που βασίζονται σε στοιχεία και επιχειρήματα για την ποικιλομορφία και τον πλουραλισμό
β) αναγνωρίζουν τις επιπτώσεις της ανοχής και της απόρριψης.

Στόχος 12: Αναγνώριση της αναγκαιότητας για απόκτηση της ικανότητας συμμετοχής δια βίου σε δραστηριότητες μάθησης και ανάπτυξης

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: παραμένουν ενήμεροι των θεωρητικών και πρακτικών στοιχείων που απαιτούνται για επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) παρακολουθούν προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης
β) παρακολουθούν την εξειδικευμένη βιβλιογραφία με τις πρόσφατες εξελίξεις.

Παράδειγμα Β: συμμετέχουν σε διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης και ατομικής βελτίωσης.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν τις ατομικές αδυναμίες και τα χαρίσματα
β) ορίζουν βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για την επαγγελματική ανάπτυξη.

Στόχος 13: Απόκτηση βασικής γνώσης και άποψης σχετικής με τις τεχνολογικές και επιχειρηματικές διαδικασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία νέων προϊόντων από τη φάση σύλληψης μέχρι την εμπορευματοποίηση τους

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: κατανοούν τα βασικά στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου για νέες δραστηριότητες.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν και να καθορίζουν τα στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας νέας δραστηριότητας
β) κατανοούν το στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης.

Παράδειγμα Β: γνωρίζουν τις βασικές αρχές μάρκετινγκ και να καθορίζουν τη ζήτηση αγοράς σε σχέση με το νέο προϊόν.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται τις τεχνικές προώθησης ενός προϊόντος
β) διαχειρίζονται τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία για τη διάδοση του προϊόντος

Ανακοινώσεις

Δημοσιεύτηκε στις 05/06/2025, 00:57 από admin
Για να δείτε την "Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προμήθεια με αντικείμενο Εργαστηριακά Αναλώσιμα (υποέργο 14) του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής, Αθλητισμού", παρακαλώ κατεβάστε τα παρακάτω αρχεία: της...
Επισκέψεις 39
Δημοσιεύτηκε στις 05/06/2025, 00:45 από admin
Για να δείτε τις "Προκηρύξεις Υποτροφιών που αφορούν τα κληροδοτήματα: «Εις μνήμην Μαρίας Ζαούση» και «Νικ. Δ. Χρυσοβέργης»", παρακαλώ κατεβάστε τα παρακάτω αρχεία: Η ανακοίνωση του Κληροδοτήματος εις μνήμην Μαρίας...
Επισκέψεις 32
Δημοσιεύτηκε στις 02/06/2025, 07:46 από admin
Μετά από απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι Η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί το Σάββατο 07 Ιουνίου 2025. Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές δικαιούνται να...
Επισκέψεις 131
Δημοσιεύτηκε στις 29/05/2025, 21:29 από admin
Για να δείτε πληροφορίες σχετικές με την "Παράταση υποβολής αιτήσεων για σίτιση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026", παρακαλώ κάντε κλικ εδώ (.pdf:...
Επισκέψεις 152
Δημοσιεύτηκε στις 29/05/2025, 21:14 από admin
Για να δείτε την Προκήρυξη θέσης μέλους Ε.ΔΙ.Π., κατηγορία ΠΕ, με γνωστικό αντικείμενο: "ΤΠΕ και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη Φυσική Αγωγή και την Υγεία", παρακαλώ κάντε κλικ εδώ (.pdf:...
Επισκέψεις 123
Δημοσιεύτηκε στις 28/05/2025, 15:02 από admin
Το TEDxDUTH αποτελεί μια ανεξάρτητη πρωτοβουλία των φοιτητών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, εμπνευσμένη από συνέδρια που διεξάγονται εδώ και δεκαετίες σε χώρες του εξωτερικού και την Ελλάδα. Στόχος του TEDxDUTH...
Επισκέψεις 135