Third year of study

ID   Core courses - 5th Semester   H/W   ECTS
N151 Research Methods 2 4
N152 Management of Health and Fitness Clubs – Corporate Fitness Programs 2 2
N153 Teaching Technique of Weight Training 2 2
N3.. 1st Concentration Course 2 7
N3.. 2nd Concentration Course 2 7
N4..-N5.. 1st Specialization Course 6 6
N0.. 5th Elective course 2 2
ID Core courses - 6th Semester H/W ECTS
N161 Statistics in Physical Education 2 4
N162 Resistance Training 2 2
N3.. 3rd Concentration Course 2 7
N3.. 4th Concentration Course 2 7
N4..-N5.. 2nd Specialization Course 4 8
N0.. 6th Elective course * 2 2
N165 Workshop of scientific approach on undergraduate research report * 2 2


* During Concentration Studies each students can chose:
either 4 elective courses
(5th, 6th, 7th, 8th elective courses)
or 1 elective course (5th elective course) plus a Dissertation Study (courses with ID N165, N175 and N185).

For Dissertation Study (course N185) the successful completion of the courses N165 and N175, during the 6thand 7th semester is required. This comes in replacement of the 6th, 7th and 8th elective courses.

Second year of study

ID   Core courses - 3rd Semester   H/W   ECTS
Ν131 Football 2 2
Ν132 Volleyball 2 2
Ν133 Handball 2 2
Ν134 Artistic Gymnastics 2 2
Ν135 Introduction to Greek folk dance 2 4
N0.. 1st prerequisite elective course 2 3
N0.. 2nd prerequisite elective course 2 3
Ν136 Exercise Physiology 2 4
Ν137 Elementary Physical Education 2 4
Ν138 Sport Injuries 2 4
ID Core courses - 4th Semester H/W ECTS
Ν141 Didactics in Football 2 2
Ν142 Didactics in Volleyball 2 2
Ν143 Didactics in Handball 2 2
Ν144 Didactics in Artistic Gymnastics 2 2
N0.. 3rd prerequisite elective course 2 3
N0.. 4th prerequisite elective course 2 3
Ν145 History of Physical Education & Sport 2 4
Ν146 Secondary Physical Education 2 4
Ν147 Sport Training 2 4
Ν148 Workshop: Assessment of Athletic Performance 2 4


All the obligatory Spring Semester practical courses as well as all the elective courses offered within Core Studies (1st, 2nd, 3rd, 4th prerequisite election course) are pre-requisite courses of a corresponding Specialization.

Students wishing to follow a Specialization during the Concentration Studies (3rd & 4th year of studies) are obliged to successfully attend the respective pre-requisite course, getting a mark of at least seven (7) which, according to ECTS, corresponds to grade C (good).

First year of study

ID   Core courses - 1st Semester   H/W   ECTS
Ν111 Swimming 2 2
Ν112 Track and Field Athletics 2 2
Ν113 Basketball 2 2
Ν114 Gymnastics 2 4
Ν115 Sports Sociology 2 4
Ν116 Anatomy 2 4
Ν117 Physiology 2 4
Ν118 Pedagogy 2 4
Ν119 New Technologies in Physical Education 2 4
ID Core courses - 2nd Semester H/W ECTS
Ν121 Didactics in Swimming 2 2
Ν122 Didactics in Track and Field Athletics 2 2
Ν123 Didactics in Basketball 2 2
Ν124 Physical education in early childhood 2 5
Ν125 Psychology 2 5
Ν126 Sport Management 2 4
Ν127 Biomechanics 2 5
Ν128 Motor Learning 2 5

Ατομική ανάπτυξη

Η ατομική ανάπτυξη διακρίνεται από τους παρακάτω στόχους:

Στόχος 10: Kριτική κατανόηση των αρχών ηθικής όπως ορίζονται από την κοινωνική διάρθρωση

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα σημεία διαφοροποίησης μεταξύ των συστημάτων ηθικής.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) κατανοούν τις βασικές διαφορές και τα σημεία εκκίνησης των συστημάτων ηθικής
β) συσχετίζουν τα συστήματα ηθικής με τα κοινωνικά φαινόμενα.

Παράδειγμα Β: κατανοούν τις αρχές και κανόνες της επαγγελματικής δράσης.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν τα στοιχεία ηθικής στους κανόνες επαγγελματικής δράσης όπως και τις νομικές συνέπειες τους
β) αναπτύξουν προσωπικό στιλ αποτελεσματικής επικοινωνίας.

Στόχος 11: Κατανόηση και εκτίμηση της ποικιλομορφίας και του πλουραλισμού

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: αναγνωρίζουν το διαχωρισμό μεταξύ και διαφορετικών απόψεων σε θέματα όπως η θρησκεία, η σεξουαλική ταυτότητα, το φύλο η εθνικότητα και οι πολιτικές απόψεις.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν και χαρακτηρίζουν τις βασικές θρησκείες του κόσμου
β) αναγνωρίζουν τα σημεία διαφοροποίησης που αφορούν την εθνικότητα, το φύλο και τη σεξουαλική ταυτότητα.

Παράδειγμα Β: αναγνωρίζουν και να δείχνουν ευαισθησία προς άλλες κουλτούρες όσον αφορά τη γεωγραφική θέση, την παράδοση, την τέχνη, τη μουσική, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές απόψεις και την ιστορία.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) εντοπίζουν και να συμμετέχουν σε ποικίλες πολιτισμικές εμπειρίες
β) αντιλαμβάνονται τις κυρίαρχες διαφορές πολιτισμικής προέλευσης

Παράδειγμα Γ: συγκεντρώνουν πληροφορίες και να αναπτύξουν προσωπική άποψη για τη θρησκεία, τη σεξουαλική ταυτότητα, πολιτικά θέματα και ταξικά θέματα.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) διαμορφώσουν και να υποστηρίζουν τις απόψεις που βασίζονται σε στοιχεία και επιχειρήματα για την ποικιλομορφία και τον πλουραλισμό
β) αναγνωρίζουν τις επιπτώσεις της ανοχής και της απόρριψης.

Στόχος 12: Αναγνώριση της αναγκαιότητας για απόκτηση της ικανότητας συμμετοχής δια βίου σε δραστηριότητες μάθησης και ανάπτυξης

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: παραμένουν ενήμεροι των θεωρητικών και πρακτικών στοιχείων που απαιτούνται για επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) παρακολουθούν προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης
β) παρακολουθούν την εξειδικευμένη βιβλιογραφία με τις πρόσφατες εξελίξεις.

Παράδειγμα Β: συμμετέχουν σε διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης και ατομικής βελτίωσης.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν τις ατομικές αδυναμίες και τα χαρίσματα
β) ορίζουν βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για την επαγγελματική ανάπτυξη.

Στόχος 13: Απόκτηση βασικής γνώσης και άποψης σχετικής με τις τεχνολογικές και επιχειρηματικές διαδικασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία νέων προϊόντων από τη φάση σύλληψης μέχρι την εμπορευματοποίηση τους

Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

Παράδειγμα Α: κατανοούν τα βασικά στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου για νέες δραστηριότητες.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν και να καθορίζουν τα στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας νέας δραστηριότητας
β) κατανοούν το στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης.

Παράδειγμα Β: γνωρίζουν τις βασικές αρχές μάρκετινγκ και να καθορίζουν τη ζήτηση αγοράς σε σχέση με το νέο προϊόν.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται τις τεχνικές προώθησης ενός προϊόντος
β) διαχειρίζονται τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία για τη διάδοση του προϊόντος

Latest News

Posted on 08/06/2022, 18:54 by admin
The innovative research and educational effort of our Department on the important subject of Physical Activity and Diabetes Mellitus in Children and Adults continues through our participation in the European ERASMUS+...
Hits 3071