Προσωπική Σελίδα της Νερατζούλας Κουφού

Pin It
no portrait Ονοματεπώνυμο: Κουφού Νεραντζούλα
Ιδιότητα: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο:

Διδακτική της Φυσικής Αγωγής

Τομέας: Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 2531039628 
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο:  Β1-4
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Δε: 13:00-15:00 , Τε: 13:00-15:00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:

Ν134 Ενόργανη Γυμναστική
Ν181 Πρακτική Άσκηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Εαρινό εξάμηνο:

Ν144 Διδακτική της Ενόργανης Γυμναστικής
Ν181 Πρακτική Άσκηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

•Διερεύνηση της επίδρασης μαθησιακών παραγόντων στην απόδοση και μάθηση κινητικών δεξιοτήτων
•Διαμόρφωση του μαθησιακού περιβάλλοντος ως μέσο σχεδιασμού αποτελεσματικών μονάδων εξάσκησης
•Διδακτική και Απόκτηση δεξιοτήτων στη Σχολική Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
•Προπονητική Πετοσφαίρισης στις αναπτυξιακές ηλικίες

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

2011. Διδακτορικό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δ.Π. Θράκης. Θέμα Διδακτορικής Διατριβής: "Διαμόρφωση του Περιβάλλοντος Μάθησης για τη Διδασκαλία Κινητικών Δεξιοτήτων στο Δημοτικό Σχολείο"

1997. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Προπονητικής του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Δ.Π. Θράκης. Τίτλος διατριβής: "Η επίδραση της ομαδοποιημένης και της τυχαίας μεθόδου εξάσκησης στην εκμάθηση τριών δεξιοτήτων της πετοσφαίρισης"

1985. Πτυχίο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Επιστημονική εμπειρία:

Κριτής σε επιστημονικά περιοδικά
•Ηλεκτρονικό περιοδικό «Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό». Έκδοση: Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής

Συμμετοχές ως εισηγήτρια
•2014. Εισηγήτρια σε σεμινάριο εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης "Σχέδιο μαθήματος και στιλ διδασκαλίας". Διοργάνωση: Σχολική σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Θράκης.
•2013. Εισηγήτρια στην επιμορφωτική δράση εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ροδόπης, με θέμα "Αξιοποίηση στιλ διδασκαλίας για ένα αποτελεσματικότερο μάθημα Φυσικής Αγωγής". Διοργάνωση: Σχολική σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Θράκης.
•2013. Εισηγήτρια στην επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής. Θέμα εισήγησης: "Συμπλήρωση φύλλου αγώνα πετοσφαίρισης". Διοργάνωση: Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αγώνων Ν. Ροδόπης.
•2012. Εισηγήτρια σε σεμινάριο του εθνικού θεματικού δικτύου με τίτλο «Το παιχνίδι ως μέσο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, άσκησης και δράσης». Θέμα εισήγησης: «Βιωματικό εργαστήρι, παιχνίδια στο δάσος». Διοργάνωση: ΚΠΕ Μαρώνειας, Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Β΄ Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.
•2011. Εισηγήτρια σε βιωματικό σεμινάριο με θέμα «Μουσικοκινητική Αγωγή». Διοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Καβάλας – Δράμας, Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας , Σύλλογος καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας.
•2011. Μέλος της συγγραφικής ομάδας του υλικού του εθνικού θεματικού δικτύου με τίτλο «Το παιχνίδι ως μέσο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, άσκησης και δράσης».
•2001. Εισηγήτρια στο 2ο Συμπόσιο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Δυτικής Ελλάδας. Θέμα εισήγησης: «Ενσωμάτωση και Εφαρμογή των Θεωρητικών Αρχών της Κινητικής Μάθησης στη Διδασκαλία Κινητικών Δεξιοτήτων στο Σχολικό Περιβάλλον». Διοργάνωση: Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Αγρινίου, Νομαρχιακό Τμήμα Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Ν. Αιτωλ/νίας.

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. Αγιομαμίτη, Γ., Κουφού, Ν., Κούλη, Ο., Μιχαλοπούλου, Μ., Μπεμπέτσος, Ε., Δούδα, Ε. (2018). Συναισθήματα πριν από τον αγώνα Κυπρίων νεαρών αθλητών και αθλητριών καλαθοσφαίρισης. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός, 38 (3-4), 58-61.
  2. Αρβανιτίδου Ε., Κουφού, Ν., Αυγερινός A. (2016). Η ιστοεξερεύνηση (μαθαίνω για τη χειροσφαίριση) ως εργαλείο μάθησης στη φυσική αγωγή Δ΄ Δημοτικού. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός, 36 (4), 63-66.
  3. Derri, V., Papamitrou, E., Vernadakis N., Koufou, N., Zetou, E. (2014). Early professional development of physical education teachers: Effects on lesson planning. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152, 778 – 783.
  4. Koufou, N., Avgerinos, A. & Michalopoulou, M. (2013). The Impacts of External Focus of Attention on Elementary School Children during Physical Education Classes. The Cyprus Journal of Sciences, 11, 21-31.
  5. Κουφού, Ν., Μιχαλοπούλου, Μ. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2003). Η Επίδραση της Πλοκής Περιεχομένου στην Εκμάθηση Δεξιοτήτων της Πετοσφαίρισης. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 1(2), 159-168.