Προσωπική Σελίδα του Ευθύμη Κιουμουρτζόγλου

Pin It
kioumourtzoglou Ονοματεπώνυμο: Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου
Ιδιότητα: ΔΕΠ Ομότιμος Καθηγητής
Γνωστικό αντικείμενο: Αθλοπαιδιές με έμφαση στην Κινητική Μάθηση
Τομέας: Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: -
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο: -
Ώρες ακρόασης φοιτητών: -

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
-

Εαρινό εξάμηνο:
-

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Κινητική Μάθηση
  • Παιδαγωγικά
  • Αξιολόγηση στη Φυσική Αγωγή
  • Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή και στην Εκπαίδευση

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 1974: ΕΑΣΑ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • 1983: Master of Arts University North Carolina
  • 1985: Ph.D. University North Carolina

Επιστημονική εμπειρία:

  • -

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). Comparing hybrid learning with traditional approaches on learning the microsoft office power point 2003 program in tertiary education. Computers & Education, 56(1), 188-199. doi:DOI: 10.1016/j.compedu.2010.08.007.
  2. Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). The effect of information literacy on physical education students' perception of a course management system. Learning, Media and Technology, 1-17. DOI: 10.1080/17439884.2010.542160.
  3. Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2011). Η αποδοχή και η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. i-Teacher, 2, 32 – 44.
  4. Costa, G., Kioumourtzoglou, E., Quick, S., Tsitskari, E. & Tzetzis, G. (2010). Factors for evaluating the web as a marketing tool in Greek sport. Serbian journal of sport sciences, 4(3), 107-117.
  5. Vernadakis, N., Antoniou, P., Zetou, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Comparison of Multimedia Computer-Assisted Instruction, Traditional Instruction and Combined Instruction on Knowledge Acquisition and Retention of Setting Skill in Volleyball. Nova Publishers, 6, 133-149.
  6. Vernadakis, N., Giannousi, M., Derri, V., Kellis, I. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Athens 2004 Team Leaders' Attitudes toward the Educational Multimedia Application "Leonidas". Journal of Educational Technology & Society, 13(1), 208-219.
  7. Kourtessis T., Thomaidou E., Liveri-Kantere A., Michalopoulou M., Kourtessis A., & Kioumourtzoglou E. (2009) Prevalence of developmental coordination disorder among Greek children with learning disabilities-A preliminary study. European Psychomotricity Journal, 1(2), 10-17.
  8. Zisi, V., Giannitsopoulou, E., Vassiliadou, O., Pollatou, E. & Kioumourtzoglou, E. (2009). Performance level, abilities and psychological characteristics in young junior rhythmic gymnasts: the role of sport experience. International Quarterly of Sport Science, 4, 1-13.
  9. Derri, V., Emmanouilidou, K., Vassiliadou, O., Τzetzis, G. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Relationship between Academic Learning Time in Physical Education (ALT-PE) and Skill Concepts Acquisition and Retention. The Physical Educator, 65(3), 134-145.
  10. Kourtessis T., Tsigilis N., Maheridou M., Ellinoudis, T., Kiparissis M., & Kioumourtzoglou E. (2008). The influence of a short intervention program on early childhood and physical education teachers' ability to identify children with developmental coordination disorders. Journal of Early Childhood Teacher Education, 29, 276-286.
  11. Kourtessis, T., Tsougou, E., Maheridou M., Tsigilis, N., Psalti, M. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Developmental coordination disorder in early childhood – A preliminary epidemiological study in Greek schools. Archives: International Journal of Medicine, 1(2), 95-99
  12. Vernadakis, N., Zetou, E., Tsitskari, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Student Attitude and Learning Outcomes of Multimedia Computer-Assisted Versus Traditional Instruction in Basketball. Education and Information Technologies, 13(3), 167-183.