Προσωπική Σελίδα του Αντώνη Καμπά

Pin It
Kambas Ονοματεπώνυμο: Αντώνης Καμπάς
Ιδιότητα: ΔΕΠ Καθηγητής
Γνωστικό αντικείμενο: Κινητική Ανάπτυξη (ΦΕΚ: 146/6 /12/142)
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο: Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής & Άθλησης,
Τομέας Φυσικής Απόδοσης
Τηλέφωνο: +30 25310 39643
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  https://akambas.academia.edu
Γραφείο: Β3-10
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρίτη 09.30-11.00


Διδασκόμενα μαθήματα

Χειμερινό εξάμηνο:
(Ν073) Ψυχοκινητική

(Δ45Ε) Φυσική Δραστηριότητα και Υγεία στην προσχολική εκπαίδευση (ΤΕΕΠΗ)

Εαρινό εξάμηνο:

(N147) Προπονητική

(Δ46Ε) Ψυχοκινητική, κινητικό παιχνίδι και βιωματική μάθηση (ΤΕΕΠΗ)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Ψυχοκινητική
  • Φυσική δραστηριότητα
  • Αναπηρία

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 2002: Μεταδιδακτορική έρευνα με υποτροφία ΙΚΥ
  • 1998: Διδακτορικό Δίπλωμα του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
  • 1996: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Προπονητικής του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
  • 1990: Δίπλωμα Φυσικής Αγωγής από το Sport Science Institute του Πανεπιστημίου του Saarbruecken, Γερμανίας

Επιστημονική εμπειρία:
Διδασκαλία σε μεταπτυχιακά προγράμματα 

Στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΤΕΦΑΑ-ΔΠΘ "Δημιουργική και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή, τα μαθήματα:

  • κορμού: Ψυχοκινητική ανάπτυξη & μάθηση στη Φυσική Αγωγή και την Ειδική Φυσική Αγωγή (συνδιδασκαλία 50%)
  •  επιλογής: Ψυχοκινητική παρέμβαση για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς

στο ΔΠΜΣ του ΤΕΦΑΑ-ΔΠΘ με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος  "Κλινική Άσκηση" το μάθημα: ΤΠΕ και Φυσική Δραστηριότητα

στο ΔΠΜΣ του ΤΕΦ-ΔΠΘ με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος "Εξειδίκευση στις ΤΠΕ και Ειδική Αγωγή-Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης" το μάθημα: Ψυχοκινητική παρέμβαση για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς και μέρος του μαθήματος: Μεθοδολογία έρευνας

στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών των Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δ.Π.Θ. και του Π.Θ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» από ίδρυσης μέχρι σήμερα:

  • Αρχές μεγιστοποίησης της απόδοσης-επίδοσης (μάθημα κορμού)
  • Σχεδιασμός και καθοδήγηση της προπόνησης στα ατομικά και ομαδικά μαθήματα (μάθημα της κατεύθυνσης ΜΑΑΕ)
  • Ανάπτυξη και προπόνηση συναρμοστικών ικανοτήτων (μάθημα της κατεύθυνσης ΜΑΑΕ)
  • Γυμναστική και Γυμναστική Ι και ΙΙ (Α και Γ εξάμηνα)

Στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Δ.Π.Θ.:

  • Προπονητική ατομικών και ομαδικών αθλημάτων

Στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία» των Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Δ.Π.Θ., Α.Π.Θ. και Π.Θ.:

  • Αρχές προπόνησης στα Ομαδικά Αθλήματα,
  • Κινητική αδεξιότητα και κινητικές δυσκολίες
  • Ανάπτυξη και προπόνηση της επιδεξιότητας
  • Προπονητικές προσαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες
  • Φυσική Αγωγή στη Νηπιακή ηλικία
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης

Στο Διατμηματικό-Διαπανεπιστημιακό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Κοινωνικο-πολιτισμική εκπαίδευση και κατάρτιση εμψυχωτών» και στην κατεύθυνση «Ενισχυτική Προσχολική Εκπαίδευση» των ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ και ΠΑ:

  • Το σώμα και ο χώρος

Στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Καινοτόμες Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις σε Πολυπολιτισμικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα" του ΤΕΕΠΗ_ΔΠΘ

  • Ειδικά θέματα και εφαρμογές

Στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Άσκηση και Υγεία" του ΤΕΦΑΑ-ΠΘ

  • Άσκηση και παχυσαρκία

Ερευνητικό έργο: Κύριος επιβλέπων σε διδακτορικές διατριβές που ολοκληρώθηκαν

Σταμπουλής Θ. (2020). Η επίδραση της διατροφής και της άσκησης στην κατάσταση των οστών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας.

Αιβαζίδης Δ. (2019). Βηματομετρική φυσική δραστηριότητα, σωματική σύσταση και  ακαδημαϊκή απόδοση σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας.

Γιαννακίδου Δ. (2014). Διαχρονική μελέτη της σχέσης κινητικής απόδοσης, φυσικής δραστηριότητας και παχυσαρκίας στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Καμπάς, Μιχαλοπούλου, Αγγελούσης (Πρόγραμμα "ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ").

Κύριος επιβλέπων  40+ μεταπτυχιακών διατριβών που ολοκληρώθηκαν

Ερευνητικά Προγράμματα

  1. 2018-σήμερα: Εξωτερικός συνεργάτης στο πρόγραμμα “Smart childhood Obesity CARing solution using IoT potential - OCARIoT”,  HORIZON 2020
  2. 2011-2014: Επιστημονικός Υπέυθυνος του προγράμματος «ΠΕΡΠάΤΑ: 10000+ στον παιδικό σταθμό». Χρηματοδότηση: ΔΗΜΟΦΕΛΕΙΑ του Δήμου Καβάλας. Χρονική Διάρκεια 24 μήνες. Συνολικό ποσό χρηματοδότησης 15.000 ευρώ.
  3. 2011-2012: Επιστημονικός Συνεργάτης στο έργο με τίτλο «Η Επίδραση της Έκκεντρης Άσκησης στην Ανάπτυξη Φλεγμονής και στον Τραυματισμό του Μυϊκού Ιστού». Επιστημονικός Υπεύθυνος: Φατούρος Ιωάννης. Χρονική Διάρκεια 12 μήνες. Χρηματοδότηση: Π&Γ ΤΖΕΛΑΛΗΣ ΟΕ SPORTS MEDI CINE. Συνολικό ποσό χρηματοδότησης: 12.000 ευρώ.
  4. 2010-2014: Επιστημονικός Υπεύθυνος της χρηματοδοτούμενης πρότασης Διδακτορικής Διατριβής της κας Γιαννακίδου Δήμητρας με τίτλο «Διαχρονική μελέτη της σχέσης Κινητικής Απόδοσης, Φυσικής Δραστηριότητας και παχυσαρκίας στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία» στα πλαίσια του Προγράμματος «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ».
  5. Αναμόρφωση Προγραμμάτων Προπτυχιακών Σπουδών ΕΠΕΑΕΚ, Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής Κυριάκος Ταξιλδάρης
  6. Κοινοπραξίες Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης σε τομείς Εθνικής Προτεραιότητας (Αθλητισμός) «Εθνικό Σύστημα Ανάδειξης Ταλέντων Ποδοσφαίρου» Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής, Γεώργιος Μαυρομάτης.
  7. Πρόγραμμα προώθησης των ανταλλαγών και της Επιστημονικής συνεργασίας Ελλάδας – Γερμανίας, Πρόγραμμα IKYDA 2002, Επιστημονικός Υπεύθυνος: Λέκτορας Καμπάς Αντώνιος.
  8. Αναμόρφωση προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών, ΕΠΕΑΕΚ, Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής, Γεώργιος Μαυρομάτης.
  9. «Συμβουλευτικά κέντρα», (ΕΠΕΑΕΚ) Επιστημονικός Υπεύθυνος: Αναπλ. Καθηγητής Παναγιώτης Γεωργουλάς.
  10. «Αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και των παρεχόμενων υπηρεσιών στο Τ.Ε.ΦΑ.Α.-Δ.Π.Θ.» (ΕΠΕΑΕΚ), Επιστημονικός Υπεύθυνος: Αναπλ. Καθηγητής Κυριάκος Ταξιλδάρης.
  11. «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών», ΕΠΕΑΕΚ, Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγήτρια Λουκία Μπεζέ.
  12. «Πρακτική άσκηση φοιτητών σε εργαζόμενους καθώς και σε ειδικές ομάδες ατόμων από νοσοκομεία, ιδρύματα και σχολεία με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της υγείας τους», Τ.Ε.Φ.Α.Α., ΕΠΕΑΕΚ, Επιστημονικός Υπεύθυνος: Αναπλ. Καθηγητής Σάββας Τοκμακίδης.
  13. «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης και φυσικών δραστηριοτήτων για τη βελτίωση της λειτουργικής ικανότητας των ατόμων τρίτης ηλικίας», Τ.Ε.Φ.Α.Α., Ο.Π.Α.Π., Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής Χρήστος Καμπίτσης.
  14. «Διαμόρφωση μέρους του αναλυτικού προγράμματος φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο που αφορά την αλτική ικανότητα και αξιολόγηση αυτής» ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΕΥΝΩΝ Δ.Π.Θ. ΠΡΕΝΕΔ, Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής Κυριάκος Ταξιλδάρης.
  15. «Προκατάρτιση, Κατάρτιση Ποντίων γυναικών στη φύλαξη παιδιών με παροχή Σ.Υ.Υ.» Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης Α.Ε., Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγήτρια Λουκία Μπεζέ.

Κριτής (Reviewer) σε επιστημονικά περιοδικά

  1. International Journal of Enviromental Research adn Public Helath
  2. Adapted Physical Activity Quarterly
  3. European Journal of Psychomotricity, SPA
  4. Perceptual and Motor Skills
  5. European Journal of Sport Sciences, ECSS
  6. British Journal of Sports Medicine, BASM
  7. Early Childhood Research Quarterly
  8. Pediatrics
  9. Journal of School Health
  10. Research in Developmental Disabilities
  11. Preventive Medicine

Ένταξη (memberships) σε δίκτυα ειδικών Μέλος στους παρακάτω επιστημονικούς φορείς:

  1. International Motor Development Research Consortium
  2. European College of Sport Science (ECSS)
  3. International Society for Physical Activity and Health (ISPAH)
  4. International Society for Behavioral Nutrition and Physical Activity

Ιδρυτικό Μέλος της Ερευνητικής ομάδας:

  1. Active Children-Active Schools-Research Group (ACAS-RG).

Κυριότερες δημοσιεύσεις

  1. Venetsanou, F., Emmanouilidou, K., Soutos, K., ...Moya, A., Kambas, A. (2020). Towards a functional approach to the assessment of daily life physical activity in children: Are the PAQ-C and Fitbit Flex-2 technically adequate? International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(22), 1–11, Emmanouilidou, K.Soutos, K., ...Moya, A.Kambas, A. (2020). Towards a functional approach to the assessment of daily life physical activity in children: Are the PAQ-C and Fitbit Flex-2 technically adequate? International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(22)1–11
  2. Doloma, D., Kambas, A., Aggeloussis, N., Michalopoulou, M. (2020). A longitudinal study for the relationship between motor coordination and body mass index in primary school children. International Journal of Instruction, 13(3), 511–524Kambas, A.Aggeloussis, N.Michalopoulou, M. (2020). A longitudinal study for the relationship between motor coordination and body mass index in primary school children. International Journal of Instruction, 13(3)511–524
  3. Venetsanou, F., Emmanouilidou, K., Kouli, O., ...Comoutos, N., Kambas, A. (2020). Physical activity and sedentary behaviors of young children: Trends from 2009 to 2018. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(5), 1645Emmanouilidou, K.Kouli, O., ...Comoutos, N.Kambas, A. (2020). Physical activity and sedentary behaviors of young children: Trends from 2009 to 2018. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(5)1645
  4. Panagoulis, C., Chatzinikolaou, A., Avloniti, A., ...Jamurtas, A.Z., Fatouros, I.G. (2020). In-Season Integrative Neuromuscular Strength Training Improves Performance of Early-Adolescent Soccer Athletes. Journal of strength and conditioning research,34(2), 516–526Chatzinikolaou, A.Avloniti, A., ...Jamurtas, A.Z.Fatouros, I.G. (2020). In-Season Integrative Neuromuscular Strength Training Improves Performance of Early-Adolescent Soccer Athletes. Journal of strength and conditioning research,34(2)516–526
  5. D'Hondt, E., Venetsanou, F., Kambas, A., Lenoir, M. (2019) Motor competence levels in young children: A cross-cultural comparison between Belgium and Greece. Journal of Motor Learning and Development, 7(3), 289–306.Venetsanou, F.Kambas, A.Lenoir, M. (2019) Motor competence levels in young children: A cross-cultural comparison between Belgium and Greece. Journal of Motor Learning and Development, 7(3)289–306.
  6. Fotini Venetsanou, Antonis Kambas, Vassilios Gourgoulis & Mary Yannakoulia (2019). Physical activity in pre-school children: Trends over time and associations with body mass index and screen time. Annals of Human Biology, 46 (5), 393-399. DOI: 1080/03014460.2019.1659414
  7. Aivazidis D, Venetsanou F, Aggeloussis N, Gourgoulis V, Kambas A (2019). Enhancing motor competence and physical activity in kindergarten. Journal of Physical Activity and Health, 16(3) 184-190. DOI: 1123/jpah.2018-0260
  8. Venetsanou, F., Kambas, A. (2017). Can motor proficiency in preschool age affect physical activity in adolescence? Pediatric Exercise Science, 29, 254-259.
  9. Venetsanou, F., Kambas, A. (2016). Physical Activity Promotion in Greek Preschools: The Gap between Theory and Practice. Early Childhood Education Journal, 45, 3, 437-444. 
  10. Kambas, A., Leontsini, D., Avloniti, A., Chatzinikolaou, A., Stampoulis, Th., Makris, K., Draganidis, D., Jamurtas, A., Z., Tournis, S., Fatouros, I.G. (2016). Physical Activity May be a Potent Regulator of Bone Turnover Biomarkers in Healthy Girls During Pre-adolescence. Journal of Bone and Mineral Metabolism, 1-10. DOI 10.1007/s00774-016-0794-3.
  11. Kambas, A., Venetsanou, F. (2016). Construct and Concurrent Validity of the Democritos Movement Screening Tool for Preschoolers. Pediatric Physical Therapy, 28: 94–99.
  12. Kambas, A., Venetsanou, F. (2014). The Democritos Movement Screening Tool for preschool children (DEMOST-PRE): Development and factorial validity. Research in Developmental Disabilities 35, 1528–1533. 
  13. Kambas, A., Venetsanou, F. (2014). The Democritos Movement Screening Tool for preschool children (DEMOST-PRE©): Development and factorial validity. Research in Developmental Disabilities  35  (7)  PP. 1528 - 1533 
  14. Athanasios Chatzinikolaou, Dimitrios Draganidis, Alexandra Avloniti, Alexandros Karipidis, Athanasios Z Jamurtas, Chrysanthi L Skevaki, Dimitrios Tsoukas, Apostolis Sovatzidis, Anastasios Theodorou, Antonis Kambas, Ioannis Papassotiriou, Kyriakos Taxildaris & Ioannis Fatouros (2014). The microcycle of inflammation and performance changes after a basketball match DOI:10.1080/02640414.2013.865251.
  15. Chatzinikolaou, Athanasios; Christoforidis, Christos; Avloniti, Alexandra; Draganidis, Dimitris; Jamurtas, Athanasios Z.; Theodoros, Stampoulis; Ermidis, Giorgos; Sovatzidis, Apostolis; Papassotiriou, Ioannis; Kambas, Antonis; Fatouros, Ioannis G. (2013). A Microcycle of Inflammation Following a Team-handball Game, Journal of Strength & Conditioning Research: doi: 10.1519/JSC.0000000000000330
  16. Dimitrios Draganidis, Athanasios Chatzinikolaou, Athanasios Z. Jamurtas , Jose Carlos Barbero, Dimitrios Tsoukas , Apostolos Spyridon Theodorou , Konstantinos Margonis,Yannis Michailidis, Alexandra Avloniti , Anastasios Theodorou, Antonis Kambas & Ioannis Fatouros (2013). The time-frame of acute resistance exercise effects on football skill performance: The impact of exercise intensity. http://dx.doi.org/10.1080/02640414.2012.746725
  17. Michalopoulou M., Kambas A., Leontsini D., Chatzinikolaou A., Draganidis D., Avloniti A.,Tsoukas D., Michopoulou E., Lyritis G.P., Papaioannou N., Tournis S., Fatouros I.G. (2013). Physical activity is associated with bone geometry of .premenarcheal girls in a dose-dependent manner. Metabolism, 62, 1811-1818.
  18. Yiannis Michailidis, Ioannis G. Fatouros, Eleni Primpa, Charalampos Michailidis, Alexandra Avloniti, Athanasios Chatzinikolaou, Jose´ C. Barbero-A´ Lvarez, Dimitrios Tsoukas, Ioannis I. Douroudos, Dimitrios Draganidis, Diamanda Leontsini, Konstantinos Margonis, Fani Berberidou, and Antonios Kambas. (2013). Plyometrics’ trainability in preadolescent Soccer athletes. Journal of Strength and Conditioning Research, 27(1), 38-49.
  19. VassiliosGourgoulis , AlexiaBoli , NikolaosAggeloussis , ArgyrisToubekis , Panagiotis Antoniou , Panagiotis Kasimatis , NikolaosVezos , MariaMichalopoulou , Antonis Kambas & Georgios Mavromatis. (2013). Journal of Sport Science, http://dx.doi.org/10.1080/02640414.2013.823224.
  20. Dimitrios Draganidis, Athanasios Chatzinikolaou, Athanasios Z. Jamurtas b , Jose Carlos Barbero, Dimitrios Tsoukas, Apostolos Spyridon Theodorou , Konstantinos Margonis, Yannis Michailidis, Alexandra Avloniti, Anastasios Theodorou , Antonis Kambas, Ioannis Fatouros. (2013). The time-frame of acute resistance exercise effects on football skill performance: The impact of exercise Intensity. Journal of Sport Science, DOI:10.1080/02640414.2012.746725.
  21. Kambas A., et al. (2012). The "Motor-proficiency-Test for children between 4-6 years of age (MOT 4-6): an investigation of its suitability in Greece. Research in Developmental Disabilities, 33, 1626-1632.(I.F.=3.201).
  22. Kambas A. et al. (2012). The Relationship between Motor Proficiency and Pedometer-Determined Physical Activity in Young Children, Pediatric Exercise Science, 24,1 34-44 (1.153).
  23. Michopoulou, E., Avloniti, A., Kambas, A., Leontsini, D., Michalopoulou M. Tournis, S., Fatouros, I.G. (2011). Elite Premenarcheal Rhythmic Gymnasts Demonstrate Energy and Dietary Intake Deficiencies during Periods of Intense Training, Pediatric Exercise Science,23, 560-572. (I.F.=1.153).
  24. Kambas, A. Avloniti, Ch. Christoforidis, D. Giannakidou, F. Venetsanou, and I. Fatouros (2011). Motor proficiency and “accident proneness” of preschool children. European Journal of Psychomotricity, 4;1, 51-54.
  25. Giannakidou D, Kambas A, Venetsanou F, Chatzinikolaou A, Douroudos I, Ageloussis N, Christoforidis C, Fatouros IG, Taxildaris K. (2011). Validity of Three Pedometers for Measuring Steps, Distance and Energy Cost, European Journal of Applied Physiology (DOI 10.1007/s00421-011-1951-y),. (I.F.=2.126).
  26. Fatouros IG, Laparidis, K.,, Kambas A, Chatzinikolaou, A., Techlikidou E, Katrabasas I.,Douroudos D,Leontsini D, Berberidou, F., Draganidis, D., Christoforidis C, Tsoukas, D., Kelis S, Taxildaris K. (2011). Validity and Reliability of the Single-Trial Line Drill Test of Anaerobic Power in Basketball Players. The Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, 51(1), 33-41. (I.F.= 0.695).
  27. Venetsanou F., Kambas A. (2011). The effects of age and gender on balance skills in preschool children. Facta Universitatis Series: Physical Education and Sport, 9, 1, 81 – 90.
  28. Michalopoulou M., Gourgoulis, V., Kourtessis, T. Kambas, A., Dimitrou M. and Gretziou H. (2011). Step counts and body mass index among 9-14 years old Greek schoolchildren. Journal of Sports Science and Medicine, 10, 215-221. (I.F.= 0.835).
  29. Kambas A., Fatouros IG., Christoforidis Ch., Venetsanou F., Papageorgiou P., Giannakidou D., Aggeloussis N. (2010). The effects of Psychomotor Intervention, on Visual-Motor Control as a Graphomotor aspect in preschool age. European Psychomotricity Journal; 3; 1, 54-61.
  30. Venetsanou F., Kambas ., Ellinoudis Th., Fatouros I., Giannakidou D. (2011). Can the Movement Assessment Battery for Children-Test be the "gold standard" for the motor assessment of children with Developmental Coordination Disorder? Research in Developmental Disabilities, 32(1): 1-10 .
  31. Venetsanou F. & Kambas A. (2009) Environmental Factors Affecting Preschoolers' Motor Development. Early Childhood Education Journal, 37, 4, 319-327, (DOI: 10.1007/s10643-009-0350-z ) .
  32. Venetsanou F., Kambas A., Aggeloussis N., Fatouros I., Taxildaris K.(2009) Motor assessment of preschool aged children: A preliminary investigation of the validity of the Bruininks–Oseretsky test of motor proficiency – Short form. Human Movient Science, 28(4), 543-550 .
  33. Christoforidis C, Kambas A. (2007). Childhood injuries in Greek school environment. International Journal of Injury Control and Safety Promotion, 14(4):262-3 .
  34. Venetsanou F., Kambas A., Aggeloussis N., Serbezis V., Taxildaris K. (2007). Use of the Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency for identifying children with motor impairaiment. Developmental Medicine & Child Neurology, 49, 846-848 .
  35. Kambas A, Aggeloussis N. (2006). Construct validity of the Bruininks-Oseretsky test of motor proficiency - Short form for a sample of Greek preschool and primary school children. Perceptual and Motor Skills, 102(1): 65-72 .
  36. A. Kambas, P. Antoniou, G. Xanthi, R. Heikenfeld, K. Taxildaris, G. Godolias (2004). Unfallverhütung durch Schulung der Bewegungskoordination bei Kindergartenkindern. Deutsche Zeitschrift für Sportmedizin, 20, 18-24 .