Προσωπική Σελίδα του Παναγιώτη Αντωνίου

p antoniou Ονοματεπώνυμο: Παναγιώτης Αντωνίου
Ιδιότητα: ΔΕΠ Καθηγητής
Γνωστικό αντικείμενο: Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 39659
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα: http://utopia.duth.gr/~panton
Γραφείο: Β3-8
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρ: 10:00-13:00, Τε: 10:00-13:00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
218 Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή
336 Νέες Τεχνολογίες στην υγεία
040 Βασικές Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας
448 Μέθοδοι Προπόνησης για τη Βελτίωση των Φυσικών Ικανοτήτων (Θεωρία – Πράξη)
446 Θεωρία – Πράξη της Τεχνικής των Βασικών Χτυπημάτων
423 Προπόνηση Προαγωνιστικών και Αγωνιστικών Κατηγοριών
018 Ναυαγοσωστική

Εαρινό εξάμηνο:
347 Νέες Τεχνολογίες και Χορός (Δευτέρα 16.50-18.30)
091 Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας – Εφαρμογές Διαδικτύου
092 Επεξεργασία και Διαχείριση Δεδομένων
053 Κολύμβηση Ι (Πρόσθιο – Πεταλούδα)
074 Υποβρύχιες Καταδύσεις
424 Ειδικά Θέματα Κολύμβησης (Δευτέρα 11.35-13.05)
425 Πρακτική Άσκηση Ειδικότητας
078 Βασικές Δεξιότητες στο Μπάτμιντον (Αντιπτέριση)
096 Μπάτμιντον (Αντιπτέριση) Ι (Δευτέρα 18.30-20.00)
449 Ειδικά Θέματα Τακτικής - Μέθοδοι Αξιολόγησης (Θεωρία- Πράξη) (Τρίτη 11.35-13.05)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία
  • Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Web based Learning
  • Κολύμβηση
  • Badminton

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 1982. Πτυχίο Εθνικής Ακαδημίας Σωματικής Αγωγής Θεσ/νίκης (ΕΑΣΑ) με βαθμό άριστα (9 1/11).
  • 1982. Δίπλωμα ειδικότητας στην κολύμβηση με βαθμό άριστα (9).
  • 1985. Πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης (ισοτιμία).
  • 1996-97. Κύκλος μεταπτυχιακών σπουδών για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος στο ΤΕΦΑΑ του ΔΠΘ.
  • 1998. Διδακτορικό δίπλωμα στην Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ΤΕΦΑΑ. Διδακτορική διατριβή «Εφαρμογές πολυμέσων στον Αθλητισμό και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας τους».
  • 2000-2001. Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στη Θεματική Ενότητα «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση».
  • 1991. Εκπαίδευση σε θέματα Πληροφορικής (κύκλος σπουδών 60 ωρών).
  • 1992. Σεμινάριο 125 ωρών «Κατάρτιση Εκπαιδευτών ΑΕΙ στις Νέες Τεχνολογίες και την Πληροφορική». Διοργάνωση συλλόγου ΕΕΠ ΔΠΘ, Ευρωπαϊκό κοινωνικό Ταμείο και τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.
  • 2002. Απόκτηση του European Computer Driving License (1. Basic concepts of Information Technology (IT) 2. Using the computer and managing files 3. Word processing 4. Spreadsheets 5. Databases 6. Presentations 7. Information and communication).
  • 2006-7 Μεταπτυχιακός φοιτητής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην ενότητα Σπουδές στην Εκπαίδευση.

Επιστημονική εμπειρία:

  • Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Άθληση και Ποιότητα Ζωής» των ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Υπεύθυνος και μόνος διδάσκων του μαθήματος «Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία της φυσικής αγωγής» της κατεύθυνσης Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση (12 διαλέξεις) και του μαθήματος «Νέες τεχνολογίες στην προπονητική διαδικασία» (4 διαλέξεις) της κατεύθυνσης Μεγιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης ή επίδοσης. Συμμετοχή στο μάθημα «Οργάνωση γυμναστηρίων και η αξιοποίηση τους με Νέες Τεχνολογίες» (1 διάλεξη).
  • 11-12/5/2007 Εισήγηση ως προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα «Επιμόρφωση από απόσταση μέσω διαδικτύου: Η περίπτωση της ηλεκτρονικής Κοινότητας μάθησης ΚΦΑ» στην ενότητα « Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στο μάθημα της ΦΑ» στο 1ο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής με τίτλο Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Ιωάννινα
  • 30-31/5/2009 Εισήγηση ως προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα «Παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου (μέθοδος webquest)» στην στρογγυλή τράπεζα «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδακτική πρακτική» στο 4ο FORUM ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με θέμα: Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ 30-31 Μαΐου 2009, Θεσσαλονίκη.
  • Κριτής επιστημονικών εργασιών του επιστημονικού περιοδικού «Ανοικτή Εκπαίδευση. Το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία» 2005-09
  • Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Επιστήμη του Χορού» της ΕΛΕΠΕΧ.2005-09
  • Μέλος της Επιστημονικής Εταιρείας «Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης»

Ερευνητικό έργο:

  1. Γλυνιά Ελένη (2001). Η ικανοποίηση των πελατών από δραστηριότητες αναψυχής στα ξενοδοχεία διακοπών. Επιβλέποντες: Κώστα Γ., Αντωνίου Π., Γούδας Μ. Κομοτηνή
  2. Σίσκος Απόστολος (2002). Η συμβολή των αλληλεπιδραστικών πολυμέσων στην διδασκαλία της φυσικής αγωγής στην Ά/βαθμια εκπαίδευση. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π.,Παπαϊωάννου Α., Λαπαρίδης Κ. Κομοτηνή
  3. Πολυχρόνη Άννα (2002). Η επίδραση διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας στη μάθηση βασικών κινητικών δεξιοτήτων. Επιβλέποντες: Δέρρη Β., Μιχαλοπούλου Μ., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  4. Καζίλας Χαράλαμπος (2003). Η διαμόρφωση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών λυκείου σε σχέση με το εκπαιδευτικό σύστημα. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Κώστα Γ., Γούδας Μ. Θεσσαλονίκη
  5. Βότσης Εύανδρος (2003). Η επίδραση διαφορετικών μεθόδων διορθωτικής ανατροφοδότησης στη μάθηση κινητικών δεξιοτήτων και στην αυτοπεποίθηση προεφήβων αθλητών. Επιβλέποντες: Τζέτζης Γ., Γούδας Μ., Αντωνίου Π. Θεσσαλονίκη
  6. Πετρίδου Χαριτίνη (2003). Ποιοτική αξιολόγηση προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού. Επιβλέποντες: Ταξιλδάρης Κ., Αντωνίου Π., Πυλιανίδης Θ. Κομοτηνή
  7. Ιωαννίδου Μαρία (2004). Το οργανωτικό προφίλ των ελληνικών λουτροπόλεων. Επιβλέποντες: Κώστα Γ., Αντωνίου Π., Χαραχούσου Υ. Κομοτηνή
  8. Καλογεράκης Γεώργιος (2004). Πρόγραμμα νοερής εξάσκησης για μείωση του άγχους σε νεαρούς κολυμβητές προαγωνιστικών κατηγοριών. Επιβλέποντες: Παπαϊωάννου Α., Ταξιλδάρης Κ., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  9. Λιγνός Νικόλαος (2004). Στατιστική ανάλυση τεχνικοτακτικών στοιχείων του ελληνικού μπητς βόλεϊ. Επιβλέποντες: Μιχαλοπούλου Μ., Ταξιλδάρης Κ., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  10. Ορφανίδου Στυλιανή (2004). Επίδραση των προσωπικών στόχων και του στυλ διαφοροποίησης του βαθμού δυσκολίας στην παρακίνηση στη φυσική αγωγή. Επιβλέποντες: Παπαϊωάννου Α., Μαρτινίδης Κ., Αντωνίου Π. Θεσσαλονίκη
  11. Παπευθυμίου Βαϊα (2004). Παχυσαρκία και αξιολόγηση μορφολογικών χαρακτηριστικών και φυσικής κατάστασης παιδιών ηλικίας 6-12 ετών διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων. Επιβλέποντες: Τοκμακίδης Σ., Δούδα Ε., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  12. Παπαπαύλου Αναστασία (2004). Η μουσική ως μέσο παρακίνησης στο μάθημα της φυσικής αγωνής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιβλέποντες: Παπαϊωάννου Α., Ζαχοπούλου Ε., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  13. Πάτση Χαρίκλεια (2004). Εγκυρότητα κλίμακας και αξιολόγηση στάσεων μαθητών/τριών έναντι ηλεκτρονικών υπολογιστών Συσχέτιση με στάσεις ως προς τη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών/τριών. Επιβλέποντες:Αντωνίου Π., Παπαϊωάννου Α., Γούργουλης Β. Κομοτηνή
  14. Σίμου Θεοφάνης (2004). Στόχοι ,πιστεύω και συναισθήματα στο μάθημα της φυσικής αγωγής και στη ζωή. Επιβλέποντες: Παπαϊωάννου Α., Θεοδωράκης Ι., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  15. Σχινάς Κλεάνθης (2004). Εφαρμογές υπερμέσων στη φυσική αγωγή :Κανονισμοί ολυμπιακών αθλημάτων. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Λαπαρίδης Κ., Γούργουλης Β. Θεσσαλονίκη
  16. Φούρλαρη Χρυσάνθη (2004). Πρόθεση Εθελοντικής Συμμετοχής στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004, σε εκπαιδευτικούς της Βόρειας Ελλάδος. Επιβλέποντες: Παπαϊωάννου Α., Κουστέλιος Α., Αντωνίου Π. Θεσσαλονίκη
  17. Φράγκος Σταύρος (2004). Καταγραφή της ποιότητας ζωής και της συμμετοχής σε δραστηριότητες αναψυχής - άσκησης ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Κουθούρης Χ., Κώστα Γ. Κομοτηνή
  18. Γιαννούση Μαρία (2004). Οι στάσεις μαθητών γυμνασίου απέναντι στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, το διαδίκτυο και την αξιολόγηση ιστοσελίδων. Επιβλέποντες: Κιουμουρτζόγλου Ε., Αντωνίου Π., Δέρρη Β. Κομοτηνή
  19. Μούλελης Ηλίας (2005). Η επίδραση δύο διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας αλπικού σκι (με τη βοήθεια πολυμέσων / κλασσική) σε αρχαρίους. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π.,Πυλιανίδης Θ., Μάντης Κ. Κομοτηνή
  20. Εμμανουηλίδης Δανιήλ (2005). Η μουσική παράδοση των Πομάκων. Επιβλέποντες: Σερμπέζης Β., Αλμπανίδης Ε., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  21. Τσουκνικά Ελένη (2006). Αξιολόγηση ελκυστικότητας λογισμικού με στοιχεία αυτοαξιολόγησης καθηγητών φυσικής αγωγής. Επιβλέποντες: Δέρρη Β., Κιουμουρτζόγλου Ε., Αντωνίου Π. Θεσσαλονίκη
  22. Χαραλαμπίδου Ευφροσύνη (2005). Συνεργατική Μάθηση με τη Διδακτική Αξιοποίηση του Διαδικτύου (μέθοδος WebQuest) στην Τάξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Κιουμουρτζόγλου Ε., Γούργουλης Β. Κομοτηνή
  23. Βαρδαμάσκου Αγγελική (2005). Έλεγχος της αποτελεσματικότητας του διαδικτύου ως συμβουλευτικού και ενημερωτικού μέσου σχετικά με θέματα φυσικής δραστηριότητας για υγεία. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Λαπαρίδης Κ., Γούργουλης Β. Κομοτηνή
  24. Τέζα Αρετή (2005).Η οργάνωση των κατασκηνώσεων που φιλοξενούν άτομα με αναπηρία και ο ρόλος των υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων στο πρόγραμμα τους. Επιβλέποντες: Μπάτσιου Σ, Αντωνίου Π., Κώστα Γ. Θεσσαλονίκη.
  25. Τρίκας Γεώργιος (2005). Η επίδραση ενός μακροχρόνιου προγράμματος άσκησης στις φυσιολογικές και βιοχημικές παραμέτρους ασθενών με στεφανιαία νόσο. Επιβλέποντες: Τοκμακίδης Σ., Δούδα Ε., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  26. Μητροπούλου Θεοδώρα (2006). Η μελέτη και η αξιολόγηση της χρήσης των ηλεκτρονικών αθλητικών παιχνιδιών και φυσικών δραστηριοτήτων των παιδιών εφηβικής ηλικίας. Επιβλέποντες: Κώστα Γ., Τζέτζης Γ., Αντωνίου Π. Θεσσαλονίκη
  27. Παναγοπούλου – Κοντοσταυλάκη Βερενίκη (2006). Σχέση άθλησης και μουσικής στην αρχαία Ελλάδα και στο σύγχρονο κόσμο. Επιβλέποντες: Αλμπανίδης Ε., Σερμπέζης Β., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  28. Καλφάκη Μαρία (200*). Διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων συμμετοχής των αθλουμένων και των εθελοντών σε αθλητικές και εθελοντικές δραστηριότητες κατά τον ελεύθερο χρόνο. Επιβλέποντες: Κώστα Γ., Παπαϊωάννου Α., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  29. Αραμπατζόγλου Κωνσταντίνος (2006). Εποχιακή διακύμανση της φυσικής δραστηριότητας ενηλίκων γυναικών και επιδράσεις της διακύμανσης στις φυσικές ικανότητες και τα μορφολογικά χαρακτηριστικά. Επιβλέποντες: Μιχαλοπούλου Μ., Αντωνίου Π., Γούργουλης Β. Κομοτηνή
  30. Γκοτζαρίδης Χρήστος (2006). Η επίδραση μιας διαθεματικής παρέμβασης στην παρακίνηση των μαθητών στο μάθημα της φυσικής αγωγής. Επιβλέποντες: Παπαϊωάννου Α., Αντωνίου Π., Αλμπανίδης Ε. Κομοτηνή
  31. Νικολαϊδου Σοφία (2006). Η σπουδαιότητα των επιμέρους κολυμβητικών στυλ στα 200μ. μικτής ατομικής. Επιβλέποντες: Μαυρομάτης Γ., Γούργουλης Β., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  32. Αμαραντίδης Αλέξανδρος (2006). Σχεδιασμός – Ανάπτυξη και Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού συμβατού με την μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση στο γνωστικό αντικείμενο του ποδοσφαίρου. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Γκιόσος Ι. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
  33. Μαλαπάνης Νικόλαος (2006). Παραγωγή έντυπου υλικού για την χρησιμοποίησή του από το ιπτάμενο προσωπικό πριν την εξάσκησή του στον εξομοιωτή του αεροσκάφους Τ-6Α. Επιβλέποντες: Παναγιωτακόπουλος Χ., Αντωνίου Π., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
  34. Τσαγκαλίδου Ροδή (2007). Διερεύνηση της πρόθεσης των εκπαιδευτικών του ΤΕΙ Κοζάνης για συμμετοχή σε πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Παπαγεωργίου Β. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
  35. Παυλίδης Χαράλαμπος (2007). Απόψεις των προπονητών ποδοσφαίρου του Ν. Πέλλας για εξ αποστάσεως πρόγραμμα επιμόρφωσης τους στην παροχή Α βοηθειών. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Γκιόσος Ι. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
  36. Τσέλιος Κωνσταντίνος (2007). Αξιοποίηση της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση νοσηλευτών ΜΕΘ. Διερεύνηση αναγκών και απόψεων ομάδας νοσηλευτών. Πρόταση για ένα μοντέλο εξΑΕ. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Μαυροειδής Η. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
  37. Μπούρα Σοφία (2007). Κατασκευή ερωτηματολογίου καταγραφής γνώσεων για το άθλημα της ρυθμικής γυμναστικής, μαθητριών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιβλέποντες: Πολλάτου Ε., Αντωνίου Π., Κιουμουρτζόγλου Ε. Κομοτηνή
  38. Γλάνια Τριανταφυλλιά (2007). Σύγκριση εντεκάχρονων και δωδεκάχρονων Ελλήνων αθλητών/τριων και μη αθλητών/τριών σε χαρακτηριστικά προσωπικότητας. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Γούδας Μ., Διγγελίδης Ν. Κομοτηνή
  39. Μουταφτσή Μαρία (2007). Διδασκαλία ιστορικών στοιχείων και κανονισμών καλαθοσαφίρισης με τη βοήθεια τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) σε μαθητές και μαθήτριες δημοτικού σχολείου. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Κιουμουρτζόγλου Ε., Δέρρη Β. Κομοτηνή
  40. Κασιμάτης Παναγιώτης(2007). Διαφοροποίηση του δείκτη συντονισμού κατά την κολύμβηση με κολυμβητικά χεράκια διαφορετικού μεγέθους. Επιβλέποντες: Γούργουλης Β.,Αγγελούσης Ν., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  41. Καλλιτσάρης Αναστάσιος (200*). Επίδραση διαφορετικών μεθόδων αποκατάστασης στην απόδοση νεαρών κολυμβητών μετά από προσπάθειες μέγιστης έντασης. Επιβλέποντες: Τοκμακίδης Σ., Γούργουλης Β., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  42. Δράκου Ειρήνη (2002). Καταγραφή και μελέτη των υπηρεσιών αναψυχής και υγείας στα προγράμματα Οικοτουρισμού και Εναλλακτικού τουρισμού στην Ελλάδα. Επιβλέποντες: Κώστα Γ., Τζέτζης Γ., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  43. Νάκης Νικόλαος (2008). Ψυχολογικά οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες στη συμμετοχή στην υπαίθρια δραστηριότητα αναψυχής της χιονοδρομίας. Επιβλέποντες: Κώστα Γ., Λάϊος Α., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  44. Ναλμπάντη Θεοδώρα (2008). Δόμηση και λειτουργία ψηφιακού περιβάλλοντος μάθησης για την αντιμετώπιση μαθησιακών προβλημάτων του προγραμματισμού Η/Υ. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Βασσάλα Β. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
  45. Μπαλατσού Βασιλική (2009). Η επίδραση της φυσικής δραστηριότητας σε μακροχρόνια ψυχικά ασθενείς με νοητική υστέρηση. Επιβλέποντες: Μπάτσιου Σ., Δούδα Ε., Αντωνίου Π. Κομοτηνή
  46. Στόϊκου Στυλιανή (2009). Η ενασχόληση μαθητών με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Επιβλέπων: Αντωνίου Π. ΑΣΠΑΙΤΕ, Σάππες2003.

- Μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής του κ. Τουμπέκη Ανάργυρου με θέμα «Επίδραση της ενεργητικής αποκατάστασης στην απόδοση μετά από προσπάθειες μικρής διάρκειας και μέγιστης έντασης στην κολύμβηση»
2004.
- Μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής του κ. Νασιούδη Χρήστου με θέμα «Η επίδραση φυσιολογικών και ψυχολογικών παραμέτρων στην απόδοση αθλητών και αθλητριών του τζούντο»
2004.
- Μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής της κ. Προβιαδάκη Ειρήνης με θέμα «Ανάπτυξη της συναρμογής στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία»
2005.
- Μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής της κ. Μπαξεβάνη Μαρίας με θέμα «Η επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος γύμνασης στο νερό στη λειτουργική ικανότητα των ενηλίκων γυναικών»

Κυριότερες δημοσιεύσεις: Scholar Researchgate  

  1. Apostolos Siskos, Panagiotis Antoniou, Athanasios Papaioannou and Konstantinos Laparidis (2005). Effects of Multimedia Computer – Assisted Instruction (MCAI) on Academic Achievement in physical Education of Greek Primary Students. Interactive Educational Multimedia, Number 10 (April), pp.61-77
  2. Ε. Χαραλαμπίδου, Π. Αντωνίου, Β. Γούργουλης & Ε. Κιουμουρτζόγλου. (2005). Συγκριτική μελέτη μεθόδων συνεργατικής μάθησης με και χωρίς τη χρήση του διαδικτύου κατά την αγωγή υγείας στο Δημοτικό σχολείο. ΑΘΛΗΣΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ. 41, 17-23
  3. Αντώνιος Χριστόδουλος, Παναγιώτης Αντωνίου, Απόστολος Σίσκος και Αθανάσιος Παπαευθυμίου (2005). Χρήση των Νέων Τεχνολογιών και στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Θέματα στην Εκπαίδευση. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 6:2-3, 265-280
  4. Αντωνίου, Π., Πάτση, Χ., Μπεμπέτσος, Ε., & Υφαντίδου, Γ. (2006). Εγκυρότητα Κλίμακας και Αξιολόγηση Στάσεων Μαθητών Έναντι των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Σύγκριση με Στάσεις ως προς τη Φυσική Αγωγή και τη Φυσική Δραστηριότητα των Μαθητών. Ηλεκτρονικό περιοδικό της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής "Αναζητήσεις στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή" (www.hape.gr). Τόμος 4 (1) : 114-124
  5. Αλέξανδρος Αμαραντίδης & Παναγιώτης Αντωνίου (2007). Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού για την Επιμόρφωση Καθηγητριών Φυσικής Αγωγής στο Ποδόσφαιρο με τη Μεθοδολογία της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό τόμος 5 (3), 363 – 378
  6. Αποστολάκης Ν., Αντωνίου Π. (2008). Με ένα κινητό τηλέφωνο και ένα webquest γνωρίζω τη Μινωική Κρήτη. Εκπαίδευση & Νέες Τεχνολογίες. Νο 6, Μάρτιος 2008, σ. 74‐85
  7. Bebetsos E., Antoniou P. (2008). University students' differences on attitudes towards computer use. Comparison with students' attitudes towards physical activity. Interactive Educational Multimedia, 17, 20-28.