Προσωπική Σελίδα του Παναγιώτη Αντωνίου

p antoniou Ονοματεπώνυμο: Παναγιώτης Αντωνίου
Ιδιότητα: ΔΕΠ Καθηγητής
Γνωστικό αντικείμενο: Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 39659
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα: http://utopia.duth.gr/~panton
Γραφείο: Β3-9
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρ: 10:00-13:00, Τε: 10:00-13:00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
N119 Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή
N081 Βασικές Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας
N11 Κολύμβηση 
N423 Προπόνηση Προαγωνιστικών και Αγωνιστικών Κατηγοριών
N175 Eργ. Παρουσ. Ανάλυσης Δεδομένων μέσω Η/Υ

Εαρινό εξάμηνο:
Ν327 Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Κινητική Έκφραση 
Ν425 Ειδικά Θέματα Κολύμβησης 
Ν424 Πρακτική Άσκηση Ειδικότητας 

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία
  • Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Web based Learning
  • Κολύμβηση
  • Badminton

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 1982.     Πτυχίο Εθνικής Ακαδημίας Σωματικής Αγωγής Θεσ/νίκης (ΕΑΣΑ) με βαθμό  άριστα (9 1/11).

    1982.     Δίπλωμα ειδικότητας στην κολύμβηση με βαθμό άριστα (9).

    1985.     Πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αριστοτέλειου  Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης (ισοτιμία).

    1998.     Διδακτορικό Δίπλωμα στην Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ΤΕΦΑΑ. Διδακτορική Διατριβή «Εφαρμογές πολυμέσων στον Αθλητισμό και αξιολόγηση  της αποτελεσματικότητας τους».

    2000-2001.          Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στη Θεματική Ενότητα «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση».

    2010       Μεταπτυχιακό Δίπλωμα της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, Σπουδές στην Εκπαίδευση. Μεταπτυχιακή Διατριβή «Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός μοντέλου ηλεκτρονικής κοινότητας μάθησης σε ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών εξ αποστάσεως» στη Θεματική Ενότητα «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση».

Πρόσθετο διδακτικό έργο σε άλλα ιδρύματα και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών:

  • 2000-2001. Διδασκαλία με τη μορφή δύο διαλέξεων στα πλαίσια του μαθήματος «Στατιστική στη Φ.Α. μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών» στο Διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα των ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων: Δημοκρίτειου, Αριστοτέλειου και Θεσσαλίας.

    2002-2019. Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Άθληση και Ποιότητα Ζωής» των ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Υπεύθυνος και μόνος διδάσκων του μαθήματος «Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία της φυσικής αγωγής» της κατεύθυνσης Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση (12 διαλέξεις) και  του μαθήματος «Νέες τεχνολογίες στην προπονητική διαδικασία» (4 διαλέξεις) της κατεύθυνσης Μεγιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης ή επίδοσης. Συμμετοχή στο μάθημα «Οργάνωση γυμναστηρίων και η αξιοποίηση τους με Νέες Τεχνολογίες» (1 διάλεξη). 

    2002-2019. Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Άθληση και Ποιότητα Ζωής» των ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Συμμετοχή στο μάθημα «Φυσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» (1 διάλεξη).

    2005-2018. Μέλος ΣΕΠ (Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου για την καθοδήγηση μεταπτυχιακών διατριβών της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδές στην Εκπαίδευση, Θεματική Ενότητα Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.

    2008-2018. Ανάληψη διδακτικού / εκπαιδευτικού έργου ορισμένου χρόνου στα ετήσια Προγράμματα Παιδαγωγικής Κατάρτισης – Επιμόρφωσης ή Εξειδίκευσης  (ΕΠΠΑΙΚ – ΠΕΣΥΠ) στην ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών. Διδασκαλία των μαθημάτων Εκπαιδευτική Τεχνολογία (χειμερινό εξάμηνο) και Παιδαγωγικές εφαρμογές Η/Υ (θερινό εξάμηνο) καθώς και εποπτεία Πρακτικής Άσκησης Διδασκαλίας.  

Επίβλεψη και καθοδήγηση:

  1. 118 Προπτυχιακών διπλωματικών εργασιών εκ των οποίων ενδεικτικά:

    1.    Λάπατα Δ. (1989). Η διδασκαλία στη μικρή πισίνα. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Μπάτσιου Σ., Καραμανλής Ι.

    2.    Δάγκας Σ. (1995). Σύγκριση τριών θέσεων μέτρησης στο ισοκινητικό μηχάνημα  Cybex για κολυμβητές, αντισφαιριστές και χειροσφαιριστές. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Ταξιλδάρης Κ., Γρηγορόπουλος Π.

    3.    Μυλωνά Ε. (1996). Η επίδραση των κληρονομικών παραγόντων στην εμφάνιση υψηλής αρτηριακής πίεσης σε κολυμβητές προεφηβικής ηλικίας. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Τοκμακίδης Σ., Σοφιάδης Ν.

    4.    Ντόβρος Ι. (2000). Αξιολόγηση της ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών (ηλεκτρονικών υπολογιστών) στη Φυσική Αγωγή από τους φοιτητές του ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Αγγελούσης Ν., Γούργουλης Β.

    5.    Αθανασίου Σ. (2001). Οι φυσιολογικές μεταβολές σε αγώνες αντιπτέρισης και επιτραπέζιας αντισφαίρισης. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Πυλιανίδης Θ., Λαπαρίδης Κ.

    6.    Δαδούκη Ε. (2002). Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία στο χώρο της πρωτοβάθμιας Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Παπαϊωάννου Α.,  Γούργουλης Β.

    7.    Καρασούλας Λ. (2002). Η  χρήση ηλεκτρονικών αθλητικών παιχνιδιών από μαθητές γυμνασίου. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Παπαϊωάννου Α., Γούργουλης Β.

    8.    Μπονέλλης Γ. (2003). Η νεώτερη ιστορία της αντιπτέρισης στην Ελλάδα. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Αλμπανίδης Ε., Γούργουλης Β.

    9.    Καραπάνος Δ. (2004). Σύγκριση της τεχνικής συγκράτησης της λαβήςστην εκτέλεση του χτυπήματος SMASH στο τένις και στο μπάντμιτον. Επιβλέποντες:   Αντωνίου Π., Μαββίδης Α., Γούργουλης Β.

    10.Καρδιτσάς Γ. (2008). Καταγραφή και αξιολόγηση δικτυακών τόπων που αφορούν την κολύμβηση.  Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Τσαμουρτζής Ε., Αλμπανίδης Ε.

    122 Μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών εκ των οποίων ενδεικτικά:

    1.    Σίσκος Απόστολος (2002). Η συμβολή των αλληλεπιδραστικών πολυμέσων στην διδασκαλία της φυσικής αγωγής στην Ά/βαθμια εκπαίδευση. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Παπαϊωάννου Α., Λαπαρίδης Κ. Κομοτηνή

    2.    Πάτση Χαρίκλεια (2004). Εγκυρότητα κλίμακας και αξιολόγηση στάσεων μαθητών/τριών έναντι ηλεκτρονικών υπολογιστών Συσχέτιση με στάσεις ως προς τη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών/τριών.  Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Παπαϊωάννου Α., Γούργουλης Β. Κομοτηνή

    3.    Μούλελης Ηλίας (2005). Η επίδραση δύο διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας αλπικού σκι (με τη βοήθεια πολυμέσων / κλασσική) σε αρχαρίους.  Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Πυλιανίδης Θ., Μάντης Κ. Κομοτηνή

    4.    Χαραλαμπίδου Ευφροσύνη (2005). Συνεργατική Μάθηση με τη Διδακτική Αξιοποίηση του Διαδικτύου (μέθοδος WebQuest) στην Τάξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Κιουμουρτζόγλου Ε., Γούργουλης Β. Κομοτηνή

    5.    Βαρδαμάσκου Αγγελική (2005). Έλεγχος της αποτελεσματικότητας του διαδικτύου ως συμβουλευτικού και ενημερωτικού μέσου σχετικά με θέματα φυσικής δραστηριότητας για υγεία. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Λαπαρίδης Κ., Γούργουλης Β. Κομοτηνή

    6.    Αμαραντίδης Αλέξανδρος (2006). Σχεδιασμός – Ανάπτυξη και Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού συμβατού με την μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση στο γνωστικό αντικείμενο του ποδοσφαίρου. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Γκιόσος Ι.  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα

    7.    Μουταφτσή Μαρία (2007). Διδασκαλία ιστορικών στοιχείων και κανονισμών καλαθοσαφίρισης με τη βοήθεια τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) σε μαθητές και μαθήτριες δημοτικού σχολείου. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Κιουμουρτζόγλου Ε., Δέρρη Β. Κομοτηνή

    8.    Ναλμπάντη Θεοδώρα (2008). Δόμηση και λειτουργία ψηφιακού περιβάλλοντος μάθησης για την αντιμετώπιση μαθησιακών προβλημάτων του προγραμματισμού Η/Υ. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Βασσάλα Β.  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα

    9.    Αποστόλου Μαριάννα (2009). Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στα σχέδια εργασίας (Project) της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Παπαστεργίου Μ., Διγγελίδης Ν. Κομοτηνή

    10. Χατζηπαρασίδης Αναστάσιος (2009). Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Γούργουλης Β., Μπεμπέτσος Ε. Κομοτηνή

    11. Αποστολάκης Ιωάννης (2009). Χαρακτηριστικά αξιολόγησης Μαθησιακών Περιβαλλόντων σε Ηλεκτρονικές Κοινότητες Μάθησης. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Σπανακά Α.  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα

    12. Βερναδάκη Ζαμπία (2010). Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ενός Συστήματος Διαχείρισης Μαθημάτων Ασύγχρονης Εκπαίδευσης (e-Class) στην Υποστήριξη της Παραδοσιακής Διδασκαλίας στο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Δέρρη Β., Κουρτέσης Θ., Κομοτηνή

    13. Καλαθέρη Ευρυδίκη (2010). Αξιολόγηση προγράμματος εκπαίδευσης και ψυχολογικής υποστήριξης εγκύων εξ αποστάσεως με χρήση του Διαδικτύου. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Γκιόσος Ι.  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα

    14. Λαμπρινός Κωνσταντίνος (2010). Διερεύνηση της χρήσης του Διαδικτύου στη συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Γκιόσος Ι.  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα

    15. Ταστσίδης Παναγιώτης (2011). Η αυτεπάρκεια και το άγχος των εκπαιδευτικών από τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο δημοτικό σχολείο. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Μπεμπέτσος Ε., Κουρτέσης Θ. Κομοτηνή

    16. Αθανασίου Συνοδή (2011). Καθορισμός του φυσιολογικού προφίλ και των μεταβολικών απαιτήσεων αθλητών αντιπτέρισης. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Φατούρος Ι., Καμπάς Α. Κομοτηνή

    17. Σουλτάνα Τσιγκίδου (2013). Διερεύνηση της έννοιας του ελεύθερου χρόνου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσω εννοιολογικής χαρτογράφησης σε υπολογιστικό περιβάλλον. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Μιχαλοπούλου Μ., Κώστα Γ. Κομοτηνή

    18. Ιωάννης Σαρημπαλίδης (2013). Εφαρμογή ενός μετασχηματιστικού μοντέλου μικτής μάθησης στη διδασκαλία του Scratch σε σχέση με τους μαθησιακούς τύπους των μαθητών. Επιβλέποντες:  Αντωνίου Π., Σπανακά Μ., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα

    19. Ζαφείρης Μπεκερίδης (2014). Οι επιπτώσεις της χρήσης των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας (social media-web 2) από συλλόγους, στους αθλητές και τις ομάδες τους. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Μπεμπέτσος Ε., Καμπάς Α. Κομοτηνή

    20. Αθανασία Γιακουβάκη (2016). Διδασκαλία δεξιοτήτων στο Βadminton με και χωρίς τη χρήση εικονιστικών επικοινωνιακών συμβόλων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Επιβλέποντες: Αντωνίου Π., Μπεμπέτσος Ε., Ζέτου Ε. Κομοτηνή

    Διδακτορικών διατριβών:

    2011. Μέλος (δεύτερος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης  της διδακτορικής διατριβής της κ. Εμμανουηλίδου Κυριακής «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση διδασκόντων φυσικής αγωγής στην αξιολόγηση / βαθμολόγηση μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης» Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

    2011. Μέλος (δεύτερος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης  της διδακτορικής διατριβής της κ. Μαχαιρίδου Μαρίας «Η Αποτελεσματικότητα των Νέων Τεχνολογιών στην Επιμόρφωση Καθηγητών Φυσικής Αγωγής» Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.             

    2014. Μέλος (τρίτος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης  της διδακτορικής διατριβής του κ. Καραγιαννίδη Ιωάννη «Μεταγνώση στη Φυσική Αγωγή και φυσική δραστηριότητα στον ελεύθερο χρόνο» Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

    2014. Μέλος (δεύτερος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης της διδακτορικής διατριβής του κ. Πούλιου Ιωάννη Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών «Η επίδραση ενός προγράμματος κινηματογραφικής παιδείας μέσω της θεωρίας της σχεδιασμένης συμπεριφοράς στις στάσεις μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία».

    2014. Μέλος (δεύτερος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης της διδακτορικής διατριβής της κ. Λαμπάκη Ολυμπίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης «Η Φυσική Αγωγή μέσα από τη φιλοσοφία της Εκπαίδευσης για τον κόσμο: Ένα παρεμβατικό πρόγραμμα στη δευτεροβάθμια εκπάιδευση»           

    2014. Μέλος (δεύτερος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης  της διδακτορικής διατριβής της κ. Κατσαβούνη Φανής «Ψυχοσωματικές επιδράσεις σε επαγγελματίες προστασίας και διάσωσης του πολίτη». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

    2015. Κύριος επιβλέπων και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής της κ. Πάτση Χαράς «Ψηφιακά διαδραστικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην ψυχική κατάσταση ατόμων με σχιζοφρένεια». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.              

    2015. Κύριος επιβλέπων και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης  της διδακτορικής διατριβής του κ. Μαστρογιάννη Ιάκωβου «Η Αξιοποίηση των Προαντιλήψεων των Μαθητών και η Πρόκληση Γνωστικής Σύγκρουσης στη Διαδικασία Εννοιολογικής Αλλαγής, για τη Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

    2016. Μέλος (δεύτερος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής της κ. Πολλατίδου Γεωργίας «Η λειτουργική κατηγοριοποίηση των Ελλήνων κολυμβητών με κινητική αναπηρία και η επίδρασή της στα ψυχολογικά χαρακτηριστικά και στην επίδοσή τους». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

    2016. Μέλος (τρίτος επιβλέπων) της τριμμελούς επιτροπής καθοδήγησης και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης της διδακτορικής διατριβής της κ. Γιαννούση Μαρίας «Η αποτελεσματικότητα ενός εμπλουτισμένου – βασισμένου στην τεχνολογία περιβάλλοντος μάθησης». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

    2016. Κύριος επιβλέπων και μέλος της επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης  της διδακτορικής διατριβής της κ. Βασιλείας Αρβανιτίδου «Η χρήση του ψηφιακού βίντεο μέσω Διαδικτύου στην επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Διδασκαλία σε σεμινάρια – σχολές (ενδεικτικά):

1993, 1994, 1996, 1999, 2004, 2005, 2006. Διδασκαλία του μαθήματος «Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές στην Εκπαίδευση» στο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Αλεξ/πολης σε όλους τους κύκλους.

25/9/1995 έως 14/10/1995. Συμμετοχή ως βασικός διδάσκων σε Σχολή προπονητών Γ κατηγορίας Badminton της ΓΓΑ, σε Θεσ/νίκη.

               

9/10/1995 έως 28/10/1995. Συμμετοχή ως βασικός διδάσκων σε Σχολή προπονητών Γ κατηγορίας Badminton της ΓΓΑ, σε Αθήνα.

2001.     Διδασκαλία αντικειμένων πληροφορικής συνολικά 104 ωρών ως βασικός διδάσκων στο πρόγραμμα επιμόρφωσης μελών ΕΙΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικ. Προσωπικού του Δ.Π.Θ.

27/2/2003-18/4/2003.    Διδασκαλία αντικειμένων πληροφορικής (42 διδακτικές ώρες) ως βασικός διδάσκων στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο ΚΣΕ του ΤΕΦΑΑ (ΥΠΕΠΘ -Κοινωνία της Πληροφορίας).

28/03/2005 έως 30/06/2005        Διδασκαλία αντικειμένων πληροφορικής (48 διδακτικές ώρες) ως βασικός διδάσκων στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο ΚΣΕ του ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ (ΥΠΕΠΘ -Κοινωνία της Πληροφορίας).

15/5/2006- 30/7/2006    Διδασκαλία αντικειμένων πληροφορικής (42 διδακτικές ώρες) ως βασικός διδάσκων στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο ΚΣΕ του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής (ΥΠΕΠΘ -Κοινωνία της Πληροφορίας).

14/4/2008 – 24/6/2008  Διδασκαλία αντικειμένων πληροφορικής (48 διδακτικές ώρες) ως βασικός διδάσκων στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο ΚΣΕ του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής (ΥΠΕΠΘ -Κοινωνία της Πληροφορίας). 

Εισηγήσεις – διαλέξεις (ενδεικτικά)

1-2/4/2000          Εισήγηση με θέμα «Οι εφαρμογές των πολυμέσων στη Φυσική Αγωγή-Εισαγωγή στο Microsoft PowerPoint» στο 1ο Επιμορφωτικό σεμινάριο προπονητών υγρού στίβου «Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές στον έλεγχο της προπόνησης των αθλητών της κολύμβησης».

13-14/1/2001.    Προσκεκλημένος ομιλητής στην κύρια ενότητα «Νέες τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό» του Γ Εθνικού Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στη Λευκωσία με θέμα εισήγησης «Εφαρμογές των πολυμέσων στη Φυσική Αγωγή».

27-28/04/2001.  Προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα εισήγησης «Νέες τεχνολογίες και αξιοποίηση των πολυμέσων στη Φυσική Αγωγή» στο 5ο Παγκρήτιο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.

11 έως 13/4/2003. Προσκεκλημένος ομιλητής στην κύρια ενότητα «Νέες τεχνολογίες στη φυσική αγωγή» του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στην Θεσσαλονίκη με θέμα εισήγησης «Ανάπτυξη, σχεδίαση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού». 

6-8/11/03. Εισηγητής στην θεματική ενότητα «Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην Προπονητική Ομαδικών και Ατομικών αθλημάτων» με θέμα «Ανάλυση του παιχνιδιού στο badminton με τη βοήθεια υπολογιστή και βίντεο» στα πλαίσια του 2nd International Congress of Sport “Management, Marketing and New Technologies” Athens.   

21/5/2004. Εισήγηση με θέμα «Το διαδίκτυο ως εργαλείο διεξαγωγής της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αξιολόγηση της διαδικασίας στο ΔΠΜ» στα πλαίσια της θεματικής στογγυλής τράπεζας «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε θέματα φυσικής αγωγής. Η περίπτωση του ΔΠΜ» που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια του  12ου Διεθνούς Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στην Κομοτηνή.

21-22/10/2005. Εισήγηση με θέμα «Ηλεκτρονική κοινότητα μάθησης Καθηγητών φυσικής Αγωγής – Η περίπτωση ενός προγράμματος επιμόρφωσης και υποστήριξης εκπαιδευτικών». 2ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών : αδυναμίες, δυνατότητες, προοπτικές». Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δ. Μακεδονίας. Κοζάνη 21-22 Οκτωβρίου 2005. 

16-23/7/2006.    Εισήγηση με θέμα « Ηλεκτρονικές Ομάδες συνεργατικής μάθησης ενηλίκων – φυσική αγωγή. Μια μελέτη περίπτωσης». Στο 2ο «Θερινό Πανεπιστήμιο» με θέμα «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Παιδαγωγικές και Τεχνολογικές Εφαρμογές». Οργάνωση Επιστημονικής Εταιρείας Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ρέθυμνο, Κρήτη.

11-12/5/2007.    Εισήγηση ως προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα «Επιμόρφωση από απόσταση μέσω διαδικτύου: Η περίπτωση της ηλεκτρονικής Κοινότητας μάθησης ΚΦΑ»  στην ενότητα « Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στο μάθημα της ΦΑ» στο 1ο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής με τίτλο Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Ιωάννινα.

10/5/2008. Εισήγηση με θέμα «Γιατί να διδάξω το badminton: Θεωρητική προσέγγιση». Διοργάνωση ΟΚΠΕ, Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Γραφείο Φυσικής Αγωγής, Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Ν. Καβάλας. Καβάλα. 

30-31/5/2009.    Εισήγηση ως προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα «Παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου (μέθοδος webquest)»  στην στρογγυλή τράπεζα «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδακτική πρακτική» στο 4ο FORUM ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με θέμα: Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ  30-31 Μαΐου 2009, Θεσσαλονίκη.

23/4/2010. Εισήγηση ως προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα «Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Διαδικτύου»  στην ημερίδα Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δ Διεύθυνσης Αθηνών με θέμα: «Η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση των μαθητών με ή χωρίς εκπαιδευτικές ανάγκες». Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Αργυρούπολης, Αθήνα.

20/1/2011. Εισήγηση με θέμα «Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία» στο το Επιμορφωτικό Σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από τους Σχολικούς Συμβούλους 1ης και 2ης Περιφέρειας ΠΕ Ν. Ροδόπης για τους/τις Διευθυντές και Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων των δύο Περιφερειών.

10/12/2011. Προσκεκλημένος ομιλητής του 12ου Θεματικού Συνεδρίου Ένωσης Γυμναστών Βορείου Ελλάδος, με θέμα «Ψηφιακά περιβάλλοντα: 1.διαχείρισης κοινόχρηστων αρχείων 2. ψηφιακών ομάδων συνεργατικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης», Θεσσαλονίκη.

7/12/2012. Προσκεκλημένος ομιλητής στο Επιμορφωτικό σεμινάριο εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) με γνώμονα τα νέα πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών με θέμα: «Υποβοήθηση του μαθήματος Φυσικής Αγωγής με τη χρήση των ΤΠΕ – υποδειγματικές διδασκαλίες με συμμετοχή σε εργαστήρια αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα και των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής» που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας ν. Δωδεκανήσου, σε συνεργασία με τον Επιστημονικό Σύλλογο Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Δωδ/σου.

17/5/2013. Εισήγηση με θέμα  «Οι ΤΠΕ ως εργαλεία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής-Μπορεί η Σχολική Φ.Α. να χρησιμοποιεί τις ΤΠΕ;» στο 1ο Επιστημονικό Φόρουμ Σχολικών Συμβούλων Φυσικής Αγωγής, Παρασκευή 17 Μαΐου 2013, Κομοτηνή.

20/05/2015. Εισήγηση με θέμα «Υποστήριξη  της  άσκησης  από   εφαρμογές του Διαδικτύου» στα πλαίσια του ΚΥΚΛΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΝ σε ελεύθερα ασκούμενους για ασφαλή και αποτελεσματική σωματική άσκηση με διοργανωτές Το ΔΠΘ ΤΕΦΑΑ και συνδιοργανωτές Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού Παιδείας, Αθλητισμού Κομοτηνής, Διοίκηση Πανθρακικού Σταδίου.

20/07/2017. Προσκεκλημένος ομιλητής με θέμα «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» στο 4o ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που διεξήχθη στο ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 και διοργανώθηκε από το ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΥΠΡΟΥ.

Συγγραφικό έργο:

1982.     "Στοιχεία κατασκευής και λειτουργίας κολυμβητηρίων». Πτυχιακή εργασία που υποβλήθηκε στην Εθνική Ακαδημία Σωματικής Αγωγής. Βιβλιοθήκη  Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης.

1986.     Σημειώσεις για το μάθημα της κολύμβησης του Δ εξαμήνου, με τίτλο «Δελφίνι».

               

1986       Γρηγορόπουλος Π., Αντωνίου Π., Ταχταλής Θ. Σημειώσεις κολύμβησης: Για τους φοιτητές του Δ εξαμήνου. Αθήνα, Κομοτηνή. Αντ. Ν. Σάκκουλα 

               

1990.     Σημειώσεις για το μάθημα της κολύμβησης των Γ και Δ εξαμήνων, με τίτλο "Βασική τεχνική της πρόσθιας και δελφινοειδούς κολύμβησης».

               

1987.     Σημειώσεις για το μάθημα της αντισφαίρισης, με τίτλο "Βασικά χτυπήματα στο τένις».

               

1991.     Σημειώσεις για το μάθημα επιλογής Badminton, με τίτλο "Badminton: Στοιχεία τεχνικής-τακτικής».

               

1991       Αντωνίου Παναγιώτης, Βασική τεχνική της πρόσθιας κολύμβησης. Αθήνα, Κομοτηνή. Αντ. Ν. Σάκκουλα

               

1993.     Σημειώσεις για το μάθημα Η/Υ με τίτλο «Σημειώσεις για το μάθημα Η/Υ στη Φ. Αγωγή». Αγγελούσης Ν., Αντωνίου Π., Καλπάκης Ι.

               

1995.     «Εισαγωγή σε Dos - Windows - Word6». Αντωνίου Π., Παπαϊωάννου Α.

               

1993.     Σημειώσεις για το μάθημα Η/Υ στα Περιοδικά Επιμορφωτικά Κέντρα με τίτλο «Χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών».

               

1993.     Σημειώσεις για το μάθημα Η/Υ στα Περιοδικά Επιμορφωτικά Κέντρα με τίτλο «Παραδόσεις για τον επεξεργαστή κειμένου Professional Write».

               

1993.     Συμμετοχή στην συγγραφή του βιβλίου «BADMINTON» των Παρτεμιάν Στεπάν - Αντωνίου Παναγιώτης - Αποστολόπουλος Απόστολος.

               

1998.     Διδακτορική διατριβή «Εφαρμογές πολυμέσων στον Αθλητισμό και   αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας τους». Βιβλιοθήκη  Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

               

1998       Μετάφραση και επιμέλεια του άρθρου «THE BADMINTON OVERHEAD SHOT» που δημοσιεύθηκε στο τεύχος 4 του περιοδικού  Strength and Conditioning.

               

1998       Σημειώσεις για το μάθημα Badminton, με τίτλο "Badminton: Αντιπτέριση». Αντωνίου Π., Καζίλας Χ.

               

1999       Κύριος υπεύθυνος συντάκτης της ομάδας συγγραφής των Ενιαίων Προπονητικών Προγραμμάτων της Ελληνικής Ομοσπονδίας Φιλάθλων Σωματείων Αντιπτέρισης που κατατέθηκαν στην Γενική Γραμματεία  Αθλητισμού.

               

1999       Συγγραφή του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας Ελληνικής Ομοσπονδίας Φιλάθλων Σωματείων Αντιπτέρισης.

               

1999       Σημειώσεις για το μάθημα «Ηλεκτρονικοί υπολογιστές» του μεταπτυχιακού κύκλου ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ με τίτλο «Βασικές οδηγίες χειρισμού του στατιστικού προγράμματος SPSS». 

               

2000       Σημειώσεις για το μάθημα «Πολυμέσα στη Φυσική Αγωγή» με τίτλο «Εισαγωγή στα Πολυμέσα».

               

2000       Σημειώσεις για το μάθημα «Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές στη Φυσική Αγωγή» με τίτλο «Windows ’98 – Microsoft Word ‘97».

               

2001       Σημειώσεις για το εργαστήριο του μαθήματος «Εισαγωγή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή» με τίτλο «Χρήση Ηλεκτρονικών υπολογιστών για αναζήτηση βιβλιογραφίας, ανάλυση και παρουσίαση δεδομένων». σελίδες: 231 (Αντωνίου Παναγιώτης, Γούργουλης Βασίλειος)  

               

2001.     Σημειώσεις για το μάθημα της δευτερεύουσας ειδικότητας Αντιπτέρισης με τίτλο «Προπονητικά Προγράμματα στην Αντιπτέριση (badminton): Από τη θεωρία στην πράξη».

               

2002.     Επανέκδοση του βιβλίου BADMINTON (Παρτεμιάν – Αντωνίου).

               

2003.     Συμμετοχή στην συγγραφή κεφαλαίου (Προπόνηση των συναρμοστικών ικανοτήτων) στο βιβλίο του Καμπά Α. «Συναρμοστικές ικανότητες: ανάπτυξη και προπόνηση». 

               

2004       Συγγραφή κεφαλαίου στο ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) «Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου Αιώνα _ Σκοποί, στόχοι, επιδιώξεις –Δημοτικό - Γυμνάσιο - Λύκειο της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής (Επιμ. Κιουμουρτζόγλου Ε). Κεφάλαιο 4 : Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή σελ. 115-130

               

2007       Αντωνίου Π. Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή, Στο: Η φυσική αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα : σκοποί - στόχοι – επιδιώξεις, Επιμέλεια Κιουμουρτζόγλου Ε, Ζαχοπούλου Ε. Τόμος 1, Θεωρητικές προσεγγίσεις Θεσσαλονίκη : Χριστοδουλίδης

               

2005       Σημειώσεις για το μάθημα Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή με τον ίδιο τίτλο. Αντωνίου Π., Σίσκος Α.

               

2007       «Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών για Aναζήτηση Bιβλιογραφίας, Aνάλυση και Παρουσίαση δεδομένων» Επίσημες σημειώσεις του μαθήματος 275 - «Εργαστήριο παρουσίασης και ανάλυσης δεδομένων μέσω Η/Υ», που διδάσκεται στο Z’ εξάμηνο του Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π.Θ. Εκδόσεις: Εταιρεία αξιοποίησης και διαχείρισης περιουσίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης,  Κομοτηνή 2007, σελίδες: 220. (Αντωνίου Παναγιώτης, Γούργουλης Βασίλειος)

               

2007       Συγγραφή του κεφαλαίου «Ηλεκτρονική αναζήτηση βιβλιογραφίας» στο: Οδηγός βιβλιοθήκης. Έκδοση του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» 

               

2008       Σημειώσεις για το μάθημα Badminton, με τίτλο "Badminton: Αντιπτέριση». Αντωνίου Π. 

               

2008       Συγγραφή κεφαλαίου στο βιβλίο «Η Τηλεδιάσκεψη στην υπηρεσία της Δια Βίου Μάθησης και της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Παιδαγωγικές εφαρμογές συνεργατικής μάθησης από απόσταση στην Ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση». Επιμέλεια Παναγιώτης Σ. Αναστασιάδης. Κεφάλαιο 6 : Διαδικτυακή επιμόρφωση από απόσταση. Μεταπτυχιακές σπουδές Φυσικής Αγωγής σελ. 273-314 

               

2009       Επιμέλεια έκδοσης στην ελληνική του βιβλίου της Mohnsen Bonnie «Using Technology in Physical Education» - Η χρήση της τεχνολογίας στη Φυσική Αγωγή (2009).  Αθήνα: Γκιούρδας

               

2010       Επιστημονική επιμέλεια έκδοσης και εισαγωγικό σημείωμα στο βιβλίο του Αλέξανδρου Αμαραντίδη «Η διδασκαλία του ποδοσφαίρου : Για παιδιά & εφήβους από 7 έως 17 ετών» (2010). 1η έκδ. - Θεσσαλονίκη : Sportbook.

               

2010       Μεταπτυχιακή Διατριβή «Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός μοντέλου ηλεκτρονικής κοινότητας μάθησης σε ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών εξ αποστάσεως». Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδές στην Εκπαίδευση. Βιβλιοθήκη Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

               

2010       Συγγραφή κεφαλαίου στο βιβλίο «Ειδικά κεφάλαια ΤΠΕ στις Επιστήμες αγωγής – Παιδαγωγικές Εφαρμογές των ΤΠΕ». Επιμέλεια Γεράσιμος Κέκκερης, Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση. Κεφαλαιο 8: Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη Διδακτική Πρακτική της Φυσικής Αγωγής σελ. 199-226

               

2010       Επιμέλεια έκδοσης στην ελληνική του βιβλίου των Sharon E. Smaldino, Deborah L. Lowther and James D. Russell «Instructional Technology and Media for Learning» - Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Μέσα για Μάθηση (2010). Αθήνα: Έλλην 

               

2010       Αντωνίου Παναγιώτης,  Γούργουλης Βασίλειος (2010). Χρήση Η/Υ για Αναζήτηση Βιβλιογραφίας - Ανάλυση και Παρουσίαση Δεδομένων. Αθήνα: Γκιούρδας Εκδοτική.

               

2011       Σημειώσεις – οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης e class σε ψηφιακή μορφή για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΔΜΠΣ Άσκηση και Ποιότητα Ζωής 

               

2011       Συγγραφή κεφαλαίου στο βιβλίο «Έρευνα και Εκπαιδευτική Πράξη στην Ειδική Αγωγή τόμος ΙΙ». Επιμέλεια ΓΙΑΒΡΙΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΑΠΑΝΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ, ΑΓΝΗ ΒΙΚΗ, Αθήνα: Εκδόσεις ΑΦΟΙ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ. Κεφαλαιο : Η επίδραση των προγραμμάτων άσκησης στα άτομα με νοητική υστέρηση. Εκδοτικός Oίκος Αδελφών Kυριακίδη A.E. 63-72

               

2014       Επιμέλεια έκδοσης στην ελληνική του βιβλίου της Mohnsen Bonnie «Using Technology in Physical Education» - Η χρήση της τεχνολογίας στη Φυσική Αγωγή (2014).  Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα

               

2016       Συγγραφή κεφαλαίου στο βιβλίο «Εξ αποστάσεως επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών με τη χρήση προηγμένων μαθησιακών τεχνολογιών διαδικτύου (e-Learning)». Επιμέλεια Παναγιώτης Σ. Αναστασιάδης. Κεφάλαιο 4 : Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών με τη χρήση του Youtube» σελ. 173-210 

172 Δημοσιεύσεις σε πρακτικά συνεδρίων (ενδεικτικά):

Panagiotis Antoniou, Yiannis Theodorakis, Evangelos Bebetsos, & Spiridon Mouroutsos. (2000). TRADITIONAL TEACHING AND TEACHING WITH THE USE OF MULTIMEDIA: A COMPARATIVE EVALUATION. Skiathos, Hellas May 28 – June 2. Proceedings of World Congress of Sport Psychology. Vol 4th:117-119.

Αντωνίου Π., Σίσκος Α., Φαρμάκης Δ. (2001). Τεχνογνωσία και ψυχολογική ετοιμότητα καθηγητών φυσικής αγωγής σε σχέση με την εκπαίδευση από απόσταση. Ανακοίνωση στο Πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ανοικτή και Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση. Πάτρα 25-27 Μαΐου. Πρακτικά συνεδρίου ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, CD-ROM σελίδες 10.   

Αντωνίου Π., Μπεμπέτσος Ε., Κούλη Ο., Παπαϊωάννου Α. (2001). Αξιολόγηση της ενσωμάτωσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη φυσική αγωγή από τους φοιτητές και φοιτήτριες του ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Πρακτικά συνεδρίου: 1ο Συνέδριο για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη. Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Διαδίκτυο. Σύρος 11-13 Μαΐου. CD-ROM σελίδες 9. 

Antoniou P., Derri V., Theodorakis Y., Mouroutsos S. (2002). Creation of a multimedia program for teaching basketball rules. Proceedings of International Conference on ICT’s in Education. Information Society and Education: Monitoring a Revolution. Badajoz, Spain. 1587-1591.

Αντωνίου, Π. & Δέρρη, Β. (2003). Εκπαιδευτικά sites για διδάσκοντες, γονείς και παιδιά. Πρακτικά Forum «Φυσική Αγωγή: Επαναπροσδιορισμός του ρόλου της», 32-45. 31 Μαΐου -1 Ιουνίου, Ουρανούπολη- Χαλκιδική.

Antoniou Panagiotis, Mastroyiannis Iakovos (2003). Teaching Volleyball Using Exploratory Animation Software “Defence Positions During the reception of service with 4-2 defence formation and 6 at front”. International Journal of Computer Science in Sport, Vol. 2, Ed. 1:162-165.

Αντωνίου Π., Σίσκος Α. (2004). Μεταπτυχιακές σπουδές με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, υποστηριζόμενες από τις Νέες Τεχνολογίες. Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή συμμετοχή «Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» Ελληνική Επιστημονική ένωση τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας. Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου – 3 Οκτωβρίου 2004. 432-436

Παναγιώτης Αντωνίου, Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου, Απόστολος Σίσκος (2005). Διδασκαλία θεμάτων Αγωγής Υγείας με χρήση εργαλείων του διαδικτύου και τη μέθοδο σχεδίων εργασίας (project). Πρακτικά: 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON OPEN AND DISTANCE LEARNING. Applications of pedagogy and Technology. Editor Antonis Lionarakis. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Εκδόσεις Προπομπός. Τόμος B, 126-133.

Panagiotis Antoniou, Iakovos Mastrogiannis, Paraskevi Maliou and Katerina Papadimitriou (2006). Investigating the parameters that affect performance in long jump. Current Developments in Technology-Assisted Education. Edited by A. Méndez-Vilas, A. Solano Martín, J.A. Mesa González and J. Mesa González. Published by FORMATEX, Badajoz, Spain (2006). VOL. I: General Issues, Pedagogical Issues, 509-513

Antoniou Panagiotis, Moulelis Elias, Siskos Apostolos and Tsamourtzis Euagelos (2006). Multimedia: an instructional tool in the teaching process of alpine ski. Current Developments in Technology-Assisted Education. Edited by A. Méndez - Vilas, A. Solano Martín, J.A. Mesa González and J. Mesa González. Published by FORMATEX, Badajoz, Spain (2006). VOL. II: Technological Science Education, Collaborative Learning, Knowledge Management, 941 – 945

Panagiotis Antoniou & Evangelos Bebetsos (2007). Evaluation of students’ attitudes towards computers in comparison to their attitudes towards physical education (pe) and physical activity. 12th European Congress of Sport Psychology "Sport and Exercise Psychology Bridges Between Disciplines and Cultures"  Book of long papers pp. 307-309   

Antoniou, A. Siskos. (2007). The use of Online Journals in a Distance Education course. EDEN Annual Conference 2007 New learning 2.0? Emerging digital territories developing continuities – new divides. Short paper pages 6 in CD ROM   

Π. Αντωνίου, Α. Σίσκος (2007). Δια βίου μάθηση, Νέες Τεχνολογίες και Διαδικτυακή Επιμόρφωση από απόσταση: Αντιλήψεις συμμετεχόντων στην Ηλεκτρονική Κοινότητα Μάθησης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής. 5ο Διεπιστημονικό Διαπανεπιστημιακό Συνέδριο του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχείου και του ΜΕΚΔΕ του ΕΠΜ "Παιδεία, Έρευνα, Τεχνολογία. Απο το χθές στο αύριο". σ. 1-18.   

Panagiotis Antoniou, Nickolas Apostolakis, Panagiotes Anastasiades and Alexandros Karipidis (2009). Teaching physical education issues in the compulsory education using digital learning environments. Proceedings Book of the m-ICTE2009 Conference titled: “Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education”. Edited by A. Méndez-Vilas, A. Solano Martín, J.A. Mesa González and J. Mesa González Published by FORMATEX, Badajoz, Spain (2009). VOL. 2 (pp. 681-1231). 819-824 http://www.formatex.org/micte2009/volume2.htm   

Π. Αντωνίου, Ν. Βερναδάκης, (2009). Ηλεκτρονικά αθλητικά παιχνίδια: συμπαίκτης ή αντίπαλος της φυσικής δραστηριότητας; Πρακτικά 3ης Πανελλήνιας Διημερίδας Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,  Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου σ.1-9   

Παναγιώτης Αντωνίου, Αγγελική Βαρδαμάσκου (2009). Εγκυρότητα της πληροφόρησης και άτυπης μάθησης για θέματα υγείας, άσκησης και διατροφής στο διαδίκτυο. Πρακτικά 5ου  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη». Σύρος 8-10/5/09 σ. 1-7   

Αντωνίου Π. (2009). Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Διαδικτύου (μέθοδος WebQuest). Εισήγηση. Πρακτικά 4ου FORUM «Η Φυσική Αγωγή στο σχολείο του μέλλοντος». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, 30-31 Μαΐου 2009, σ. 17-25 

Αντωνίου Π., Στόϊκου Σ. (2009). Διερεύνηση παραγόντων της ενασχόλησης παιδιών με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Πρακτικά 6ου πανελληνίου Συνεδρίου ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ «Σχολείο 2.0». Αθήνα 17 -18 Οκτωβρίου 2009. 134-140   

Αντωνίου Π., Μαχαιρίδου Μ. (2009). Εκπαιδευτικά ιστολόγια: Η δυνατότητα χρήσης τους ως αποτελεσματικά εργαλεία επίτευξης μη τυπικής μάθησης. Proceedings: ICODL 2009, 5th International Conference in Open and Distance Learning ‘Open and Distance Learning for International Cooperation and Educational Development’ 27 -29 November 2009, Athens, Greece. 22-28   

Panagiotis Antoniou, Christos Gotzaridis (2010). Stickam as a Tool for Teachers' Training Courses. Proceedings of EDEN 2010 Annual Conference “Media Inspirations for Learning: What makes the Impact?” 9-12 June 2010, Valencia, Spain. 3 pages in CD-ROM   

P. Antoniou, I. Mastrogiannis, K. Kasimatis (2015). ELICITING STUDENT PRECONCEPTIONS AS A MEANS TO DESIGNING INFORMED TEACHING INTERVENTIONS IN THE CONTEXT OF THE TACTICAL MODEL IN PHYSICAL EDUCATION, INTED2015 Proceedings, pp. 6226-6232.

Αντωνίου Παναγιώτης, Αρβανιτίδου Βασιλεία, Μιχαλοπούλου Μαρία, Διγγελίδης Νικόλαος, Σερμπέζης Γεώργιος (2015). Η συμβολή του YouTube στη μεταγνωστική ικανότητα των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Πρακτικά 8ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΠΕ: Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 26-28 Ιουνίου 2015 

Αντωνίου Παναγιώτης, Μαστρογιάννης Ιάκωβος, Εμμανουηλίδου Κυριακή (2016). Εκπαιδευτική αξιοποίηση ψηφιακών σεναρίων στη Φυσική Αγωγή. Πρακτικά: 4ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική Πράξη», Θεσσαλονίκη 8, 9 και 10 Απριλίου 2016

Κυριότερες δημοσιεύσεις: Scopus - Scholar - Researchgate -  Mendeley