Προσωπική Σελίδα της Ελένης Ζέτου

zetou Ονοματεπώνυμο: Ελένη Ζέτου
Ιδιότητα: ΔΕΠ Καθηγήτρια
Γνωστικό αντικείμενο: Κινητική Μάθηση στην Πετοσφαίριση
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  Φυσικής Αγωγής και Άθλησης
Τηλέφωνο: +30 25310 39644
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα: http://duth.academia.edu/EleniZetou
Γραφείο: Β1-5
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρ: 15.00-17.00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
252 Τεχνικές έρευνας
312 Διδασκαλία-Εκμάθηση Αθλητικών Δεξιοτήτων
132 Πετοσφαίριση 
406 Ατομική Τεχνική και Τακτική Πετοσφαίρισης

Εαρινό εξάμηνο:
227 Κινητική Μάθηση
142 Διδακτική της Πετοσφαίριση
407 Ομαδική Τακτική Πετοσφαίρισης

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Πετοσφαίριση
  • Προπονητική Πετοσφαίρισης
  • Ανάλυση απόδοσης στην Πετοσφαίριση
  • Αναπτυξιακή ηλικία στην Πετοσφαίριση
  • Κινητική Μάθηση
  • Μάθηση Αθλητικών Δεξιοτήτων
  • Αποτελεσματική εξάσκηση (Είδη ανατροφοδότησης, Καθορισμός στόχων, Αυτοσυγκέντρωση-Προσοχή)

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • Πτυχίο: Εθνικής Ακαδημίας Σωματικής Αγωγής (ΕΑΣΑ) Θεσσαλονίκης-Ιούνιος 1977
  • Πιστοποιητικό Ισοτιμίας: Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ)-Θεσσαλονίκη 1988.
  • Διδακτορικό (Ph.D): Δίπλωμα στην «Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία» του Διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης-Φεβρουάριος 2001.
    Θέμα: "Η επίδραση της παρατήρησης μοντέλων στην απόδοση και διατήρηση δεξιοτήτων της Πετοσφαίρισης σε παιδιά δημοτικού σχολείου." (Βαθμός: Άριστα).

Διδακτική εμπειρία:

  • Δίδαξε Φυσική Αγωγή στα «Εκπαιδευτήρια Δημητριάδη» το σχολικό έτος 1978-1979 και παράλληλα στα εκπαιδευτήρια «Ρήγας Φεραίος».
  • Δίδαξε Φυσική Αγωγή στο Ελληνογαλλικό Κολλέγιο «Καλαμαρί» από το Σεπτέμβρη του 1979, έως τον Ιούνιο του 1982.
  • Δίδαξε αθλοπαιδιές στο Αλεξάνδρειο Αθλητικό Μέλαθρο διορισμένη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ως εκπαιδεύτρια-προπονήτρια αθλημάτων τα έτη 1980-1982.
  • Δίδαξε Φυσική Αγωγή στο Γυμνάσιο Νέου Γυναικοκάστρου Κιλκίς όπου διορίζεται από το Σεπτέμβρη του 1982, έως τον Αύγουστο του 1985.
  • Δίδαξε στη ΣΕΛΜΕ Θεσ/νίκης τα σχολικά έτη 1986-87 και 1988-89.
  • Δίδαξε στο ΤΕΦΑΑ του Α.Π. Θεσσαλονίκης, ως αποσπασμένη από το Σεπτέμβρη του 1985, έως τον Ιούνιο του 1997 το μάθημα της Πετοσφαίρισης στο βασικό κύκλο και στην ειδικότητα.
  • Δίδαξε στο ΤΕΦΑΑ του Α.Π. Θεσσαλονίκης, ως αποσπασμένη από το Σεπτέμβρη του 2000, έως τον Αύγουστο του 2001 το μάθημα της Πετοσφαίρισης στο βασικό κύκλο. Επίσης δίδαξε μέρος του μαθήματος της κινητικής μάθησης όπως και εργαστήρια του ιδίου μαθήματος στο εαρινό εξάμηνο του τρίτου έτους (ΣΤ΄).
  • Δίδαξε σε σχολές προπονητών βόλεϊ, τηs Γ.Γ.Α. όλων των κατηγοριών, τα έτη 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2005, 2008 και σε σχολή προπονητών Taekwondo Β΄ κατηγορίας.
  • 2003-2004. Εργάστηκε ως Εκπαιδεύτρια Εθελοντών και Διευθύντρια Προσωπικού στο ΣΕΦ στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες 2004 στην Αθήνα.

Επιστημονική εμπειρία:
Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα:

  • Από το 2003 έως 2008 δίδαξε μέρος των διαλέξεων του μαθήματος 610 «Κινητική Μάθηση» του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος «Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία» των ΤΕΦΑΑ του Α.Π. Θεσσαλονίκης, Δ.Π. Θράκης και Π. Θεσσαλίας.
  • Από το 2005 έως σήμερα διδάσκει μέρος των διαλέξεων του μαθήματος 710 «Μάθηση και Απόδοση» του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος «Άσκηση και ποιότητα ζωής» των ΤΕΦΑΑ του Δ.Π. Θράκης και Π. Θεσσαλίας.
  • Από το 2007 έως σήμερα διδάσκει μέρος των διαλέξεων του μαθήματος 709 «Ο αποτελεσματικός Προπονητής» του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος «Άσκηση και ποιότητα ζωής» των ΤΕΦΑΑ του Δ.Π. Θράκης και Π. Θεσσαλίας.
  • 2019 έως σήμερα. Διδάσκει μέρος των διαλέξεων του μαθήματος Φ107 «Μαθησιακές Προσαρμογές στα Τεχνικοτακτικά στοιχεία» και του Π223 «Μέθοδοι Έρευνας στην Προπονητική»μεταπτυχιακού προγράμματος «Φυσιολογία-Προπονητική» των ΤΕΦΑΑ του Δ.Π. Θράκης

  • 2019 έως σήμερα. Υπεύθυνη μαθήματος επιλογής «ΠΕ05- Βιωματική Προσέγγιση στη Μαθησιακή Εμπειρία», διδάσκει μέρος μαθημάτων «ΠΕ10-Εναλλακτικές Προσεγγίσεις στην Οργάνωση και Διαχείριση του μαθήματος Φυσικής Αγωγής» του Νέου Μεταπτυχιακού Προγράμματος Φυσική αγωγή και Ειδική Φυσική Αγωγή.

Προσκεκλημένη ομιλήτρια:

  • «Πολύπλευρη αθλητική προετοιμασία με τις βασικές τεχνικές του βόλεϊμπολ για παιδιά ηλικίας 8-10 χρόνων». Εισήγηση στο σεμινάριο επιμόρφωσης καθηγητών φυσικής αγωγής για τα ταλέντα, της Γ.Γ. Αθλητισμού. Θεσ/νίκη 1988.
  • «Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο σχολείο». Επιμορφωτικό Σεμινάριο μαθητών Σχολής ΚΑΛΑΜΑΡΙ, Θεσ/νίκη 1995.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο Γυμνάσιο». Εισήγηση στο επιμορφωτικό σεμινάριο καθηγητών φυσικής αγωγής, Θεσ/νίκη, Σεπτέμβρης 1995.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο Δημοτικό σχολείο». Διημερίδα τηs ΕΟΠΕ, Μάηs 1996.
  • «H διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο Δημοτικό σχολείο». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο δασκάλων, Κύπρος-Λευκωσία , Νοέμβρης 1996.
  • «Η προπόνηση στις μικρές ηλικίες». Εισήγηση στο Σεμινάριο προπονητών Πετοσφαίρισης, Λαμία, Δεκέμβρης 1997.
  • «Ο ρόλος της γυναίκας στον αθλητισμό σήμερα». Εισήγηση σε διημερίδα της ΠΕΠΓΑΣ , Θεσσαλονίκη , Απρίλης 1997.
  • «Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο σχολείο». Επιμορφωτικό Σεμινάριο μαθητών Σχολής ΔΕΛΑΣΑΛ, Θεσ/νίκη 1998.
  • «Η γυναίκα στον αθλητισμό, από τον μύθο στην πραγματικότητα». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο της ακαδημίας επιμόρφωσης αθλητικών στελεχών, Θεσσαλονίκη, Μάης, 1999.
  • «Η ανίχνευση και η επιλογή ταλέντων στο βόλεϊμπολ». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο της ακαδημίας επιμόρφωσης αθλητικών στελεχών, Θεσσαλονίκη, Μάης, 1999.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο δημοτικό σχολείο». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο «Η Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο», του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Αθήνα 8-12 Νοεμβρίου 1999.
  • «Οι βασικές δεξιότητες του βόλεϊμπολ σε παιδιά ηλικίας 8-12 ετών». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο του μεταπτυχιακού τμήματος, Θεσσαλονίκη, Νοέμβρης 2000.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο σχολείο». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Θεσσαλονίκη, Δεκέμβρης, 2000.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο σχολείο». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Αθήνα, Γενάρης, 2000.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο δημοτικό σχολείο». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο της Β΄ θμιας εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη, Μάρτης, 2000.
  • «Η διδασκαλία του βόλεϊμπολ στο δημοτικό σχολείο». Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο της Β΄ θμιας εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη, Σεπτέμβρης, 2000.
  • «Η οργάνωση και το περιεχόμενο της προπονητικής μονάδας». Επιμορφωτικό Σεμινάριο Προπονητών Πετοσφαίρισης, Θεσ/νίκη, 22 Ιανουαρίου 2001.
  • «Βόλειμπολ και σχολικός Αθλητισμός». Διημερίδα από την Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης, Αθήνα Ιούνιος 2001.
  • «Σύγχρονη αθλητική Ομοσπονδία: Φιλικό προς τις γυναίκες περιβάλλον». Κύρια ομιλήτρια σε στρογγυλή τράπεζα στο 6ο Πανελλήνιο συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
  • «Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο Δημοτικό σχολείο». Σεμινάριο δασκάλων, Λευκωσία Κύπρος 2003.
  • Εφαρμογή προγραμμάτων που προωθούν την ισότητα στην κοινωνία, Πρόγραμμα «Καλλιπάτειρα». Επιμορφωτικά, βιωματικά σεμινάρια Καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Πάτρα, Δεκέμβρης 2006.
  • «Αθλητισμός για όλους». κύρια ομιλήτρια σε ημερίδα για τον Αθλητισμό του Δήμου Πεύκων, 2004.
  • «Διδασκαλία μαθημάτων ειδικοτήτων». Ημερίδα που πραγματοποιήθηκε για τους διδάσκοντες στο ΤΕΦΦΑ, 2006
  • «Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο σχολείο». Ημερίδα καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Δράμα, Καβάλα, Βέροια, Γιαννιτσά, 2009.
  • «Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο σχολείο». Ημερίδα καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Κοζάνη, Φλώρινα, Καστοριά, 2009.
  • «Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο σχολείο». Ημερίδα καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Σέρρες, Κιλκίς, 2009.
  • «Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο σχολείο». Ημερίδα καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Ορεστιάδα, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη, 2010.
  • «Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο σχολείο». Ημερίδα καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Βόλος, 2010.
  • «Ο ρόλος των γονέων στην ανάπτυξη νεαρών αθλητών». Διάλεξη στο Πανεπιστήμιο Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Λευκωσία, 2010.
  • «Η παρακίνηση συμμετοχής των μικρών αθλητών στην Πετοσφαίριση». Ημερίδα της Ένωσης Πετοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλονίκης, με θέμα « η ανάπτυξη του αθλήματος της Πετοσφαίρισης», Φεβρουάριος, 2010.
  • Βόλεϊ καθήμενων: Χαρακτηριστικά και αποτελεσματικότητα δεξιοτήτων σε υψηλού επιπέδου ομάδες. 4ο Πανελλήνιο συνέδριο Θεραπευτικής Γυμναστικής και 2η Ημερίδα Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Θεσσαλονίκη 2010.
  • Προπονητική Βόλεϊ. 14ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής, 1-3 Απριλίου 2011 στη Θεσσαλονίκη.
  • Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης στο σχολείο» Επιμορφωτικά σεμινάρια καθηγητών Φυσικής Αγωγής, σε Κατερίνη, Μάρτιος 2011.
  • «Αποτελεσματική εξάσκηση-γνωστική μεσολάβηση στην ανάπτυξη της πρόβλεψης-λήψης απόφασης στην Πετοσφαίριση». Κύρια ομιλήτρια σε στρογγυλή τράπεζα στο 19ο Πανελλήνιο συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Κομοτηνή, 2011.
  • «Το βόλεϊ στις μικρές ηλικίες». Σεμινάριο ΣΕΠΠΕ, Θεσσαλονίκη, 2012.
  • «Η Αθλητική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση και στον Αθλητισμό» ομιλήτρια σε στρογγυλή τράπεζα στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητικής Ψυχολογίας, 6-7 Δεκεμβρίου 2014, Τρίκαλα.
  • «Ανάπτυξη της αλτικότητας σε παιδιά» 2o Διεθνές Συνέδριο Αθλητικών επιστημών, Θεσσαλονίκη 25-27 Νοεμβρίου 2016.
  • "Αντίληψη-πρόβλεψη-λήψη απόφασης" Ομιλήτρια σε Στρογγυλή τράπεζα με θέμα "Σύγχρονες τάσεις στην Πετοσφαίριση" στο 27ο Διεθνές συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Κομοτηνή 10-12 Μαίου 2019.

Ερευνητικό έργο:
Μεταπτυχιακές Διατριβές φοιτητών/φοιτητριών του Δημοκρίτειου

  1. «Η Διαχείριση και το Περιεχόμενο των Τάϊμ-άουτ σε αγώνες Πετοσφαίρισης ανδρών». Γιαζιτζή Αικατερίνη, Κομοτηνή 2006.
  2. «Η επίδραση της στοχευμένης εξάσκησης στη μάθηση δεξιοτήτων της Πετοσφαίριση» Πασπαλά Όλγα, Θεσσαλονίκη, 2007.
  3. «Η επίδραση της άσκησης στην επιλεκτική προσοχή και το χρόνο αντίδρασης σε οπτικό ερέθισμα σε άτομα διαφορετικής ηλικίας» Χατζηθεοδώρου Κωνσταντίνος, Κομοτηνή 2007.
  4. «Η αγωγή υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση». Κολουμέντα Ιωάννα. Κομοτηνή 2008.
  5. «Η Επίδραση του Αυτοδιαλόγου στην Απόδοση και Μάθηση του Σερβίς και στην Αυτοπεποίθηση Αθλητριών Πετοσφαίρισης». Μακράκη Ελευθερία. Κομοτηνή 2009
  6. «Η επίδραση της συμπληρωματικής προπόνησης τεχνικής στη βελτίωση 3 βασικών δεξιοτήτων στο άθλημα της αντισφαίρισης». Τσετσέλη Μαρίνα, Κομοτηνή 2009
  7. «Αξιολόγηση της αποτελεσματικής καθοδήγησης των προπονητών Πετοσφαίρισης». Αμπράση Ευαγγελία.
  8. «Η αποτελεσματικότητα της παρατήρησης μοντέλου στην απόδοση και μάθηση της τεχνικής της δεξιότητας του άλματος σε μήκος, σε παιδιά ηλικίας 9-11ετών». Μαυραγάνη Μαρία
  9. «Η δημιουργία εκπαιδευτικού CD με θέμα «το μίνι βόλεϊ στο σχολείο» και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς του». Καραίσκος Λεωνίδας.
  10. «Η αξιολόγηση της δημιουργίας επαγγελματικής Λίγκας στην Α1 ανδρών Πετοσφαίρισης στην ανάπτυξη του αθλήματος». Ψάρρας Αργύριος.
  11. Η επίδραση της αυτό-ελεγχόμενης παροχής ανατροφοδότησης στην απόκτηση και μάθηση της δεξιότητας του μετωπικού περιστρεφόμενου σερβίς στην Πετοσφαίριση και στην αντιλαμβανόμενη χρήση και ευχαρίστηση αρχάριων αθλητριών ηλικίας 12-13 ετών. Δέσποινα Καρυπίδου.
  12. Σχέση γονέων με την αθλητική συμμετοχή των παιδιών τους. Αγησίλαος Σιούνας.
  13. ΑΠΟΨΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Αμαραντίδου Βαρβάρα.
  14. Η επίδραση ενός προγράμματος διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής στη βελτίωση εκμάθησης δεξιοτήτων του βόλεϊ και της αυτοαποτελεσματικότητας σε αρχάριες μαθήτριες ηλικίας 9-11 ετών. Καλαφάτη Ζαχαρένια.
  15. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ. Φιλίππου Ανδρέας.
  16. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ. Μπλάνη Νικολέτα
  17. ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ. Σακελλαρίδης Ιγνάτιος
  18. Διαπροσωπικές σχέσεις προπονητών-αθλητών της πετοσφαίρισης (GrCART-Q). ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ  
  19. Η επίδραση της παρατήρησης εξειδικευμένου μοντέλου στη μάθηση της τεχνικής του πρόσθιου σε μικρά παιδιά. Χατζηττοφή Κωνσταντίνα
  20. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΤΟΥ ΑΛΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 14-15 ΕΤΩΝ. Χρηστούδης Χρήστος
  21. Επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος πλειομετρικών ασκήσεων στη βελτίωση της δύναμης και της ισχύος των άνω και κάτω άκρων και στη βελτίωση της τεχνικής, σε αθλήτριες πετοσφαίρισης 11-13 ετών με διαφορετική βιολογική ηλικία. ΜαρίαΓαβαλά

Μέλος επιτροπών Μεταπτυχιακών Διατριβών φοιτητών/φοιτητριών του Δημοκρίτειου

  1. «Αγωνιστικό προφίλ των γυναικείων ομάδων Πετοσφαίρισης Ολυμπιακού επιπέδου». Πασχάλη Ελένη, Κομοτηνή, 2006.
  2. «Η επίδραση της αυτοπαρατήρησης στη μάθηση δεξιοτήτων της Πετοσφαίρισης και στην παρακίνηση και αυτό-αποτελεσματικότητα των αθλητριών». Γκέτσιου Αικατερίνη, Κομοτηνή, 2005.
  3. «Η Φυσική Αγωγή στη μειονοτική εκπαίδευση: Απόψεις Μουσουλμάνων και Χριστιανών μαθητών για τη Φυσική Αγωγή και την ενασχόληση των κοριτσιών με τα σπορ». Αμαραντίδου Βαρβάρα, Κομοτηνή, 2004.
  4. «Ολυμπιακή Παιδεία: τρεις διαθεματικές διδακτικές προσεγγίσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση». Τσακιράκη Σταυρούλα, Κομοτηνή, 2004.

Επιβλέπουσα σε Διδακτορικές Διατριβές φοιτητών/φοιτητριών του Δημοκρίτειου

  1. «Η επίδραση του προγράμματος «Play and Stay» στην Αντισφαίριση και η αξιολόγηση της μάθησης και της ευχαρίστησης των παιδιών ηλικίας 7-8 ετών» Κορώνας Βασίλης
  2. «Η επίδραση της εσωτερικής και εξωτερικής εστίασης της προσοχής στη μάθηση και απόδοση βασικών δεξιοτήτων στο άθλημα της αντισφαίρισης». Μ. Τσετσέλη
  3. « Οι θεατρικές τεχνικές ως μέσο προσέγγισης κι ανάπτυξης των στόχων της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση». Γ. Χριστινίδης.
  4. "Η επίδραση της παιδαγωγικής μεθόδου Freinet (με τη χρήση της λογοτεχνίας) στην ανάπτυξη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, των Κινητικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων μαθητών/τριών Ε΄-ΣΤ΄ Δημ. Σχ. στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής". Μάγγου Αναστασία

Συμμετοχές σε ερευνητικά προγράμματα

  1. «Επιστημονική Υποστήριξη Αθλητών» από 1997 έως 1999 Επιστημονικός Υπεύθυνος Ε. Κιουμουρτζόγλου.
  2. «Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία» από 1/1/98 έως 31/12/99, Επιστημονικός Υπεύθυνος Ε. Κιουμουρτζόγλου.
  3. «Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης» (Κ.Ε. 1182-2) από 1/12/2006 έως 31/8/2007.
  4. «Erasmus-Socrates» από 2005 έως σήμερα.

Κυριότερες δημοσιεύσεις:
Ξένα επιστημονικά Περιοδικά

  1. E., Zetou, M. Fragouli and G. Tzetzis (1999). The influence of star and self modeling on Volleyball skill acquisition. Journal of Human Movement studies, 37: 127-143.
  2. E. Zetou, G. Tzetzis, N. Vernadakis and E. Kioumourtzoglou, (2002). Modeling in learning two Volleyball skills. Perceptual and Motor Skills, 94, 1131-1142.
  3. Vernadakis N., Zetou E., Antoniou P., Kioumourtzoglou E. (2002). The effectiveness of computer–assisted instruction in teaching the skill of setting in volleyball. Journal of Human Movement studies, 43: 151-164.
  4. Zetou Eleni, Tsigilis Nikolaos, Moustakidis Athanasios, Komninakidou Andromachi (2006). Playing characteristics of men's Olympic Volleyball teams in complex II. Journal of Performance Analysis in Sport, Volume 6, Number 1, pp. 172-177(6).
  5. Giatsis, G., Zetou, Ε. & Tzetzis, G. (2005). The effect of rule changes for the scoring system on the duration of the Beach Volleyball game. Journal of Human Movement Studies, 48, 15-23.
  6. Zetou, E., Giatsis, G. & Tzetzis, G. (2005). Validation and reliability of Beach Volleyball skill test instrument. Journal of Human Movement Studies, 49: 215-230.
  7. Zetou E., Papadimitriou K., Paschali E., Gourgoulis V. (2004). The evaluation of the attack effectiveness after the serve reception and the defence. Journal of Police Academy, Belgrade, Vol. IX, No 1, 151-173.
  8. Eleni Zetou, Thomas Kourtesis, Katerina Giazitzi, & Maria Michalopoulou (2008). Management and Content Analysis of Timeout during Volleyball Games. International Journal of Performance Analysis in Sport. Vol. 8, No 1, pp. 44-552. (12).
  9. E. Zetou, G. Giatsis, F. Mountaki, A. Komninakidou (2008). Body weight changes and voluntary fluid intakes of beach volleyball players during an official tournament. Journal of Science and Medicine in Sport (2008) 11, 139—145.
  10. Zetou, E., Malliou, P., Lola, A., Tsigganos, G., Godolias, G. (2006). Factors related to the incidence of injuries' appearance to volleyball players. Journal of Back and Musculoskeletal Rehabilitation, 19 (4), pp. 129-134.
  11. Zetou Eleni, Tsigilis Nikolaos, Moustakidis Athanasios, KomninakidouAndromachi (Playing characteristics of men's Olympic Volleyball teams in complex II. Journal of Performance Analysis in Sport, Volume 6, Number 1, pp. 172-177(6).
  12. Vernadakis, N., Avgerinos, A., Zetou, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2006). Comparison of Multimedia Computer Assisted Instruction, Traditional Instruction and Combined Instruction on Learning the Skill of Long Jump. International Journal of Computer Science in Sport, 5(1), 17-32.
  13. Vernadakis, N., Zetou, E., Avgerinos, A., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2006). The Effects of Multimedia Computer-Assisted Instruction on Middle School Students Volleyball Performance. The Engineering of Sport, 6(3), 221-226.
  14. Zetou, E., Malliou,Factors related to the incidence of injuries' appearance to volleyball players. Journal of Back and Musculoskeletal Rehabilitation, 19 (4), pp. 129-134.
    1. , Spanos, K., Karaiskos, L., E. Zetou & C. Portokalis (2007). The Effects of Two Resistance Training Programs in Maximum Strength and Muscular Endurance of Male Adults. Electronic Journals of Martial Arts and Sciences. Physical Training. Fitness for Combatives.
  15. George Tsigganos, Anastasia Beneka, Paraskevi Malliou., Asimenia Gioftsidou., Helen Zetou, George Godolias (2007). Is the Incidence in Volleyball Injuries Age Related? A Prospective Study in Greek Male Volleyball Players. Electronic Journals of Martial Arts and Sciences. Physical Training. Fitness for Combatives.
  16. Eleni Zetou, Athanasios Moustakidis, Nikolaos Tsigilis, Andromahi Komninakidou (2007). Does Effectiveness of Skill in Complex I Predict Win in Men’s Olympic Volleyball Games? Journal of Quantitative Analysis in Sports. Volume Journal of Quantitative Analysis in Sports. Volume 3, Issue 4 Article 3.
  17. , K. Giazitzi, E. Kioumourtzoglou. (2007). Contextual Interference effects in learning volleyball skills. Perceptual and Motor Skills. 104, 995-1004.
  18.  
     
     
     
     

     

    1. , F. Mountaki, A. Komninakidou
    1. Vernadakis, N., Zetou, E., Tsitskari, E., Giannousi, M., Kioumourtzoglou, E. (2008). Student attitude and learning outcomes of multimedia computer-assisted versus traditional instruction in basketball. Education and Information Technologies, 13 (3), pp. 167-183.
    1. Eleni Zetou, Thomas Kourtesis, Katerina Giazitzi, & Maria Michalopoulou (2008). Management and Content Analysis of Timeout during Volleyball Games. International Journal of Performance Analysis in Sport.
    1. Eleni Zetou, Vassilios Papacharisis & Fereniki Mountaki (2008). The effects of goal-setting interventions on three volleyball skills: a single-subject design. International Journal of Performance Analysis in Sport, Vol. 8, No 3, pp. 79-95 (17).

    1. Eleni Zetou, Thomas Kourtesis, Katerina Getsiou, Maria Michalopoulou (2008). The Effect of Self-Modeling on Skill Learning and Self Efficacy of Novice Female Beach-Volleyball Players. Athletic Insight. -The online journal of Sport Psychology, Vol.10, No 3.

    1. Vernadakis, N., Giannousi, M., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. (2009). The Course Management System, e-Class at Democritus University of Thrace: Where do we stand? (194-204). Full Paper presented in 14th TCC Worldwide Online Conference – The New Internet: Collaborative Learning, Social Networking, Technology Tools, and Best Practices, Honolulu, USA, April 14-16, 2009.
    1. Anastasia Beneka, · Paraskevi Malliou, · Asimenia Gioftsidou, · George Tsigganos, · Helen Zetou, George Godolias Injury incidence rate, severity and diagnosis in male volleyball players. Sport Sci Health 5:93–99.
    2. Marina Tsetseli, Vasiliki Malliou, Eleni Zetou, Maria Michalopoulou & Antonis Kampas (2010). The effect of coordination training program on the learning process of tennis service.Biology of Exercise 6 (1): 29-36.

    1. Vernadakis, N., Antoniou, P., Zetou, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Comparison of Multimedia Computer-Assisted Instruction, Traditional Instruction and Combined Instruction on Knowledge Acquisition and Retention of Setting Skill in Volleyball. Nova Publishers, 6, 133-149.

    1. Vernadakis, N., Giannousi, M., Antoniou, P., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. The Relationship between Self Report of Computer Technology Experience and Students’ Perception toward a Course Management System (pp. 118-126). Full Paper presented in 15th TCC Worldwide Online Conference – Yesterday, Today & Tomorrow: Communication, Collaboration, Communities, Mobility and Best Choices, Honolulu, USA, April 20-22, 2010.

     

    1. George Giatsis, Maria Tili, Zetou Eleni (2011). The height of the winner women’s FIVB beach volleyball in relation to specialization and court dimensions. Journal of Human Sport & Exercise, V6, 3.

    1. Eleni Zetou, Evagelia Amprasi, Maria Michalopoulou, Nikolaos Aggelousis (2011). Volleyball coaches behavior assessment through systematic observation. Journal of Human Sport & Exercise, V6, 4, pp. 585-593.

    1. Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). Comparing hybrid learning with traditional approaches on learning the Microsoft office power point 2003 program in tertiary education. Computers & Education, 56(1), 188-199. Doi: DOI: 10.1016/j.compedu.2010.08.007
    2. Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi,
     
    1. Giannousi, M., Vernadakis, N., Michalopoulos, M., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. Blended learning in Undergraduate Education: The relationship between students’ perceived course interaction and their satisfaction (pp. 92-99). Full Paper presented in 16th TCC “Emerging technologies: Making it work”, Honolulu, USA, April 12-14, 2011.
    1. Zetou, E., Vernadakis, N., Tsetseli, M., Kambas, A. & Michalopoulou, M. (2012). The Effect of Coordination Training Program on Learning Tennis Skills. The Sport Journal, 15.
    1. E. Zetou, Athanailidis, P. Koussis (2012). Learning tennis skill through game Play and Stay in elementary pupils. Journal of Human Sport & Exercise, V. 7, 2, pp. 1-13.

     

    1. Afrodite Lola, George Tzetzis & Eleni Zetou(2012). The effect of implicit and explict practice in the development of decision making in volleyball serving. Perceptual and Motor Skills, 114, 2, 665-678.

    1. Vernadakis, N., Zetou, E., Giannousi, M., Antoniou, P., & Kioumourtzoglou, E. (2012). Chatting and its Relationship to Depression and Loneliness among Undergraduate Physical Education Students. Nova Publishers, 87, 249-258.

    1. Vernadakis, N., Zetou, E., Giannousi, M., Antoniou, P., & Kioumourtzoglou, E. (2012). A Comparison of Student Performance and Satisfaction in Blended and Classroom Multimedia Applications Experiences. Nova Publishers, 1, 195-211.
    1. Zetou, E., Vernadakis, N., Bebetsos, E. & Makraki, E.

     

    1. 39.Eleni Ζetou, Olga Kouli, Argyrios Psarras, George Tzetzis, Maria Michalopoulou. (2013). The Role of Involvement in the Loyalty of Sport Fans in Professional Volleyball. International Journal of Sport Management Recreation & Tourism, Vol.12, p.1-16.
    1. 40.Zetou, E.,Vernadakis, N., Bebetsos, E. (2014). The effect of instructional self-talk on performance and learning the backstroke of young swimmers and on the perceived functions of it. Journal of Physical Education and Sport, 14(1), 27-35.

    2. 41.Zetou, E., Vernadakis, N., Bebetsos, E., & Liadakis, N. (2014). The effect of self-talk on tae-kwon-do skills' learning of novice athletes and perceived use of it. Journal of Human Sport and Exercise, 9(1), 124-135.

    1. 42.Derri, V., Papamitrou, E., Vernadakis, N., Koufou, N., & Zetou, E. (2014). Early Professional Development of Physical Education Teachers: Effects on Lesson Planning. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152, 778–783.
    1. 43.Zetou, E., Vernadakis, N., Derri, V., Bebetsos, E., & Filippou, F. (2014). The Effect of Game for Understanding on Backhand Tennis Skill Learning and Self-efficacy Improvement in Elementary Students. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152, 765–771.
    1. 44. Zetou, E., Papadakis, L., Vernadakis, N., Derri, V., Bebetsos, E., & Filippou, F. (2014). The Effect of Variable and Stable Practice on Performance and Learning the Header Skill of Young Athletes in Soccer. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152, 824–829.

     

    1. 45.Vernadakis, N., Zetou, E., Derri, V., Bebetsos, E., & Filippou, F. (2014). The Differences between Less Fit and Overweight Children on Enjoyment of Exergames, Other Physical Activity and Sedentary Behaviours. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152, 802–807.

     

    1. 46.Filippou, F., Bebetsos, E., Vernadakis, N., Zetou, E., & Derri, V. (2014). The Effect of an Interdisciplinary Greek Traditional Dance, Music, and Sociology Program on Male and Female Students’ Anxiety. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152, 1237–1241.

    1. 47.Bebetsos, E., Derri, V., Filippou, F., Zetou, E., & Vernadakis, N.

    1. 48.Eleni Zetou, Evangelia Amprasi, Maria Michalopoulou, Nikolaos Aggelousis (2014). Volleyball coaches behavior assessment through systematic observation. Journal of Human Sport and Exercise, Vol 6, No4

    1. 49. EVANGELOS BEBETSOS, ELENI ZETOU, PANAGIOTIS ANTONIOU (2014). How does parental motivational climate differentiate athletic experience? Journal of Physical Education and Sport, 14(4), pp. 526 – 531.

    1. 50.Vernadakis, N., Papastergiou, M., Zetou, E. & Antoniou, P. (2015). The impact of an exergame-based intervention on children's fundamental motor skills. Computers & Education, 83, 90-102.
    1. 51.ELENI ZETOU, ANDREAS FILIPPOU, FILIPPOS FILIPPOU, NIKOLAOS VERNADAKIS (2016). Validity and Reliability of coaching competency in team sports. Journal of Physical Education and Sport

    1. 52.Marina Tsetseli, Eleni Zetou, Nikos Vernadakis, and Maria Michalopoulou (2016). The effect of internal and external focus of attention on game performance in tennis. Acta Gymnica, vol. 46, no. 4, 162–173.

    53       Eleni Zetou, Nikolaos Vernadakis, Despina Karypidou, and Fereniki Mountaki (under evaluation). THE EFFECT OF SELF-REGULATED FEEDBACK ON ACQUISITION AND LEARNING THE OVERHAND SERVICE SKILL OF NOVICE FEMALE ATHLETES IN VOLLEYBALL. Cuadernos de Psicología del Deporte. (Under evaluation)

    1. Marina Tsetseli, Eleni Zetou, Nikos Vernadakis and Fereniki Mountaki .THE ATTENTIONAL FOCUS IMPACT ON TENNIS SKILLS’ TECHNIQUE IN 10 AND UNDER YEARS OLD PLAYERS: IMPLICATIONS FOR REAL GAME SITUATIONS. International Journal of Sports Science & Coaching. (Under evaluation).
    1. Evangelos Bebetsos, Eleni Zetou, Nikolaos Vezos.   An exploratory study of self-efficacy and attitudes on self-care health behaviors among Greek Naval Academy cadets. An application of the Theory of Planned Behavior. (Under evaluation).

Ελληνικά επιστημονικά περιοδικά

  1. Κοτζαμανίδης Χρ.- Ζέτου Ε. - Σασαγιάννη Χ. (1993). Η επίδραση των πλειομετρικών ασκήσεων στην ειδική φυσική κατάσταση νεαρών βολλεϋμπωλιστριών, ηλικίας 12-13 χρόνω. Περιοδικό Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός (της Ε.Γ.Β.Ε.) περ.Β΄, Νο 3, σελ. 12-19.
  2. Ε. Ζέτου, Ν. Βερναδάκης, Γ. Τζέτζης και Ε. Κιουμουρτζόγλου (2000). Η επίδραση της ανατροφοδότησης με παρατήρηση στην εκμάθηση δεξιοτήτων του βόλεϊ. Αθλητική απόδοση και υγεία, τόμος ΙΙ, τεύχος 1, σελ. 34-48.
  3. Γιάτσης Γ. και Zέτου Ε. (2003). Η Επίδραση της Αλλαγής των Κανονισμών στη Διακύμανση του Σκορ στα Παιχνίδια της Πετοσφαίρισης Παραλίας. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό [on line], Τόμος 1, Τεύχος 1, 43-48. Διαθέσιμο www.hape.gr/emag.asp
  4. E., Ζέτου, Ν. Βερναδάκης, Γ. Τζέτζης, Ε. Κιουμουρτζόγλου (2003). Ο ρόλος της παρατήρησης μοντέλων στη μάθηση κινητικών δεξιοτήτων. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό [on line], Τόμος 1, Τεύχος 1, 58-79. Διαθέσιμο www.hape.gr/emag.asp
  5. Zέτου, E., Γιάτσης, Γ., Κουντούρης Π. (2005). Η διερεύνηση της αποδοχής του παιχνιδιού του Beach Volleyball μετά την εφαρμογή των νέων κανονισμών. Φυσική Αγωγή Αθλητισμός και Υγεία, τεύχος 18-19, σελ. 99-109.
  6. Λόλα, Α., Ζέτου, Ε., Μουντάκη, Φ. (2005). Η εξέλιξη της συμμετοχής των γυναικών στον αθλητισμό μέχρι σήμερα. Γυναίκα και Άθληση, Τόμος IV, τεύχος 1, σελ. 61-72.
  7. Ανδρέας Αυγερινός, Ελένη Ζέτου & Νικόλαος Βερναδάκης (2006). Τα Αποτελέσματα των Παρεμβάσεων στο Σχολείο για Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό [on line], Τόμος 4, Τεύχος 2, 278-291. Διαθέσιμο www.hape.gr/emag.asp
  8. Γιαζιτζή Κατερίνα, Ζέτου Ελένη, Μιχαλοπούλου Μαρία, Αγγελούσης Νικόλαος (2007). Διαχείριση και ανάλυση του περιεχομένου των τάιμ άουτ κατά τη διάρκεια των αγώνων Πετοσφαίρισης. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό [on line], Διαθέσιμο www.hape.gr/emag.asp
  9. Βερναδάκης Νικόλαος, Ελένη Ζέτου, Μαρία Γιαννούση, Παναγιώτης Αντωνίου, & Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου (2008). Η Επίδραση ενός Συστήματος Διαχείρισης Μαθημάτων Ασύγχρονης Εκπαίδευσης στην Εκμάθηση ενός Προγράμματος Λογιστικών Φύλλων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό. Tόμος 6 (3), 270 – 279. www.hape.gr/emag.asp
  10. Μαρία Μιχαλοπούλου, Ειρήνη Δημοπούλου, Ελένη Ζέτου, & Θωμάς Κουρτέσης (2007). Επίδραση της Πλοκής Περιεχομένου και της Μεταβλητότητας της Εξάσκησης στην Εκμάθηση Δεξιοτήτων Πετοσφαίρισης στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, τόμος 5 (1), 10 – 18.
  11. K. Παπαδημητρίου, Ε. Πασχάλη, Ε. Ζέτου, Κ. Ταξιλδάρης (2007).Παράγοντες υποδοχής και άμυνας των γυναικείων ομάδων βόλεϊ στην Ολυμπιάδα της Αθήνας, 2004.Άθληση και Κοινωνία, 44, 23-31.

     

    1. Ε. Δημοπούλου, Μ. Μιχαλοπούλου, Ε. Ζέτου
    2. Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν., Πασπαλά, Ο. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2008). Έλεγχος της αξιοπιστίας και εγκυρότητας ενός εργαλείου αξιολόγησης των γνωστικών στοιχείων στην Πετοσφαίριση. Φυσική Αγωγή – Αθλητισμός – Υγεία, 22-23, 109-129.
    3. Βερναδάκης, Ν., Ζέτου, Ε., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2008). Η Επίδραση ενός Συστήματος Διαχείρισης Μαθημάτων Ασύγχρονης Εκπαίδευσης στην Εκμάθηση ενός Προγράμματος Λογιστικών Φύλλων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 6(3), 270 – 279.
    4. Ζέτου Ελένη, Αυγερινός Ανδρέας, Πασπαλά Όλγα, & Κιουμουρτζόγλου Ευθύμης (2008). Αξιοπιστία και εγκυρότητα του εργαλείου αξιολόγησης της αγωνιστικής απόδοσης αθλητών πετοσφαίρισης. Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός, τεύχος 69, 36-47.
    5. Ιωάννα Κουλουμέντα, Ελένη Ζέτου, Ευδοξία Κοσμίδου, & Γιάννης Θεοδωράκης (2009). Κάπνισμα και άσκηση κατά τον ελεύθερο χρόνο παιδιών 1ης τάξης Γυμνασίου: διερεύνηση μέσα από κοινωνικο-γνωστικές θεωρίες και επίδραση γονέων. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, Τόμος 7, Τεύχος 1.
    6. Ε. Μακράκη, Ε. Ζέτου, Ε. Μπεμπέτσος, & Γ. Μαυρομάτης (2010). Η Επίδραση της Αυτοομιλίας στη Μάθηση του Σερβίς
      και στη Βελτίωση της Αυτοαποτελεσματικότητας σε Αθλήτριες της Πετοσφαίρισης
      . Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό.
     
     
     
     
     
     

     

    1. Β. Κορώνας, Ι. Αθαναηλίδης, Ε. Ζέτου, Κ. Κορώνας (2010). Προσκόλληση τουριστών σε φυσικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των διακοπών: περίπτωση αντισφαίρισης. Φυσική Αγωγή-Αθλητισμός-Υγεία, 25, 49-60.
    1. Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2011). Η αποδοχή και η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. i-Teacher, 2, 32 – 44.
    1. Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π., Ζέτου, Ε. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2011). Η Σχέση Μεταξύ της Εμπειρίας Χρήσης Υπολογιστή και της Αντιλαμβανόμενης Χρήσης των Υπηρεσιών του Συστήματος Διαχείρισης Μαθημάτων E-Class. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Πάτρα 28-30 Απριλίου 2011, σελ. 125-132.

    25  Αμπράση Ε., Ζέτου Ε., & Μιχαλοπούλου, Μ. (2012). Αξιολόγηση της Συμπεριφοράς Προπονητών Πετοσφαίρισης μέσω Συστηματικής Παρατήρησης. ΄Αθληση και Κοινωνία

    26    Βερναδάκης, Ν., Ζέτου, Ε., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε.(2012). Σύγκριση της παρακίνησης προπτυχιακών φοιτητών από ένα παραδοσιακό πρόγραμμα βελτίωσης της ισορροπίας και από ένα βασισμένο στο Nintendo Wii-Fit Plus πρόγραμμα. I-Teacher, 5, 45 – 57.

    27         Κορώνας, Β., Ζέτου, Ε., Αθαναηλίδης, Ι., Κιούσσης, Π. (2012). H επίδραση του προγράμματος «Play and Stay» στην εκμάθηση του «forehand» στο τένις και στην ικανοποίηση των μαθητών. Άθληση και Κοινωνία, 53, 68-78.

    28         Λόλα, Α., Τζέζης, Γ. & Ζέτου, Ε. (2012). Η επίδραση της δηλωτικής και της διαδικαστικής γνώσης στην εξάσκηση της ταχύτητας αλλά και της ορθότητας πρόβλεψης στην πετοσφαίριση. Άθληση και Κοινωνία , 53, 41-50.

    29          Βερναδάκης, Ν., Καραΐσκος, Λ., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π. & Γιαννούση, Μ. (2013). Αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης ικανοποίησης καθηγητών Φυσικής Αγωγής από την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσή τους στην πετοσφαίριση. I-Teacher, 6, 5 – 18.

    30          Ελένη Ζέτου, Χρήστος Κόλτσης, & Νικόλαος Βερναδάκης (2013). Η Επίδραση της Παρατήρησης Εξειδικευμένου Προτύπου στη Μάθηση της Τεχνικής του Ύπτιου σε Νεαρούς Κολυμβητές. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό,11 (2), 58-67. CDROM://3a_manuscripts_gr/30.pdf

    31          Μπεμπέτσος, Ε., Χατζηανδρέου, Ε., Ζέτου, Ε., Αντωνίου Π., Καραμουσαλίδης, Γ. (2013). Εγκυροποίηση τιυ ερωτηματολογίου «Γονικής Παρακίνησης-2». Μια πιλοτική έρευνα. Άθληση και Κοινωνία, Τεύχος 54.

    1. Ορκόπουλος, Ι., Ζέτου, Ε., Παπανικολάου, Φ., Κουρτέσης, Θ., Καμπάς Α., Ευαγγελινού, Χ. (2014). Η επίδραση των εξωσχολικών δραστηριοτήτων στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας         8-9 ετών. Άθληση και Κοινωνία, Τεύχος 55.

    1. Ελένη Ζέτου, Λιαδάκης Νικόλαος, Ευάγγελος Μπεμπέτσος, Αθανάσιος Κασαμπαλής (2014). Η επίδραση της αυτο-ομιλίας στη μάθηση δεξιοτήτων αρχάριων αθλητών του Tae-kwon-do και στην αντιλαμβανόμενη χρήση της. Άθληση και Κοινωνία, Τεύχος .

    1. Ζέτου, Ε., Ψάρρας, Α., Κούλη Ο., & Μιχαλοπούλου, Μ (2014). Ο ρόλος των παραγόντων ανάμειξης, στην αφοσίωση των φιλάθλων στην ομάδατους στην επαγγελματική Πετοσφαίριση.
      Άθληση και Κοινωνία, Τεύχος.
    2. Ελένη Ζέτου, Αθανάσιος Μουστακίδης, Αθανάσιος Κασαμπαλής, Μαρία Μπεκιάρη (2014). Χαρακτηριστικά και αποτελεσματικότητα του μπλοκ μεταξύ νικητριών και ηττημένων ομάδων Πετοσφαίρισης ανδρών υψηλού επιπέδου.
    1. Σιούνας, Α., Ζέτου, Ε., Μπεμπέτσος, Ε. & Βερναδάκης, Ν. (2015). Ο ρόλος της γονικής συμμετοχής στην ενασχόληση των παιδιών τους σε ομαδικά και ατομικά αθλήματα. Journal of Physical Activity, Nutrition and Rehabilitation, 1-15.
    1. Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν., Παπουτσάκη, Α. & Κουρτέσης, Θ. (2015). H επίδραση της οπτικής παρατήρησης και των προφορικών οδηγιών στην απόδοση και μάθηση της τεχνικής των χεριών στο ελεύθερο και στην επίδοση αρχαρίων κολυμβητών. Αθλητική Ψυχολογία, 25, 20-37.

    1. Ζέτου, Ε., Σαλούστρου, Α., Μπεμπέτσος, Ε. & Διγγελίδης, Ν. (2015). Συστηματική καταγραφή και συγκρίσεις των σχολίων ανατροφοδότησης προπονητών Πετοσφαίρισης νεαρών αθλητών. Journal of Physical Activity, Nutrition and Rehabilitation.

    1. Καρυπίδου, Δ., Ζέτου, Ε., Μιχαλοπούλου, Μ. & Βερναδάκης, Ν.
      1. Ζαχαρένια Καλαφάτη, Ελένη Ζέτου, Νικόλαος Βερναδάκης, Παναγιώτης Αντωνίου (2016). Η επίδραση ενός προγράμματος διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής στην εκμάθηση του σερβίς στο βόλεϊ και στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση από το πρόγραμμα σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου. Περιοδικό Άθληση και Κοινωνία, 58, 78-91.

    1. Μαρίνα Τσετσέλη, Ελένη Ζέτου, Νίκος Βερναδάκης, & Μαρία Μιχαλοπούλου (2016). Ο Ρόλος των Οδηγιών της Συγκέντρωσης της Προσοχής στη Μάθηση και Απόδοση Κινητικών Δεξιοτήτων Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό. Τόμος 14 (2), 102 – 113.

     

    1. Α. Φιλίππου, Ε. Ζέτου, Φ. Φιλίππου, Π. Αντωνίου, Θ. Πυλιανίδης (2016). Αξιοπιστία και εγκυρότητα της κλίμακας αξιολόγησης της προπονητικής

    επάρκειας και σύγκριση των αντιλήψεων μεταξύ αθλητών αναπτυξιακών ηλικιών ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Άθληση και Κοινωνία, 58, 38-49.

    1. Γαβαλά, Μ., Ζέτου, Ε., Σμήλιος, Η., & Δούδα, Ε. (2018). Η επίδραση της συνδυαστικής προπόνησης δύναμης στην ανάπτυξη του κάθετου και οριζόντιου άλματος σε αθλήτριες Πετοσφαίρισης 11-13 ετών. Άθληση και Κοινωνία.

    44.       Χατζηττοφή Κ., Ζέτου Ε., Βερναδάκης Ν., & Χατζηγεωργιάδης Α. (2018).

    Η επίδραση της παρατήρησης εξειδικευμένου προτύπου στη μάθηση της τεχνικής και στη βελτίωση της επίδοσης του πρόσθιου. Άθληση και Κοινωνία (υπό δημοσίευση).

    45.       Ανέστης Ιωάννης Γιαννακόπουλος, Φανή Μπερμπερίδου, Ελένη Ζέτου, Βασίλειος Γούργουλης. (2018). Συγκριτική ανάλυση των παραμέτρων των δεξιοτήτων του σερβίς και του μπλοκ στο σύνδρομο 2 μεταξύ νικητριών και ηττημένων ομάδων Πετοσφαίρισης ανδρών υψηλού επιπέδου. Άθληση και Κοινωνία (υπό δημοσίευση).

    46. Ι. Σακελλαρίδης, Ε. Ζέτου, Ε. Μπεμπέτσος, & Θ. Κουρτέσης (2018). Συγκριτική μελέτη Ελλήνων αθλητών όσον αφορά στην ικανοποίησή τους και στην προπονητική συμπεριφορά σε ατομικά και ομαδικά αθλήματα. Journal of Physical Activity, Nutrition and Rehabilitation. (υπό δημοσίευση).

    47. Μουντάκη, Φ., Ζέτου, Ε., Δέρρη, Β., Μιχαλοπούλου, Μ., Γεροδήμος, Β. (2018). ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ. Άθληση και Κοινωνία

Βιβλία

  1. Ζέτου Ε. και Χαριτωνίδης Κ. Πετοσφαίριση Ι. University Studio Press, Θεσ/νίκη 1994.
  2. Ζέτου Ε. και Χαριτωνίδης Κ. Πετοσφαίριση ΙΙ. University Studio Press, Θεσ/νίκη 1994.
  3. Ζέτου Ε. και Χαριτωνίδης Κ. Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης (τόμος Ι). University Studio Press, Θεσ/νίκη 2001.
  4. Ζέτου Ε. και Χαριτωνίδης Κ. Η διδασκαλία της Πετοσφαίρισης (τόμος ΙΙ). University Studio Press, Θεσ/νίκη 2002.
  5. Ζέτου Ε. και Κασαμπαλής Α. Πετοσφαίριση. Εκδόσεις Τελέθριον, Αθήνα 2006.
  6. Διγγελίδης, Ν., Θεοδωράκης, Ι., Ζέτου Ε., Δήμας, Ι. Φυσική Αγωγή Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού (Βιβλίο διδάσκοντα), Ο.Ε.Δ.Β. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα 2006.
  7. Διγγελίδης, Ν., Θεοδωράκης, Ι., Ζέτου Ε., Δήμας, Ι. Φυσική Αγωγή Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, (Τετράδιο μαθητή), Ο.Ε.Δ.Β. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα 2006
  8. Παπαϊωάννου, Α., Λαπαρίδης, Κ., Μιχαλοπούλου, Μ., Πυλιανίδης,. Θ., Ζέτου, Ε., Γουλιμάρης, Δ., Καρυπίδης, Α., Μυλώσης, Δ., Χριστοδουλίδης, Τ., Κούλη, Ο., Καλογιαννίδης Π., Κωνσταντινίδου, Ξ. Φυσική Αγωγή Β΄ Γυμνασίου (Βιβλίο εκπαιδευτικού), Ο.Ε.Δ.Β. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα 2006
  9. Ελένη Ζέτου (2011). Ψυχολογική Προετοιμασία στην Πετοσφαίριση. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη.
  10. Ελένη Ζέτου. Το βόλεϊ στο Δημοτικό σχολείο. Εγχειρίδιο καθηγητών φυσικής Αγωγής. Εκδόσεις University Studio Press. Θεσσαλονίκη 2019.