710 - Μάθηση και απόδοση

Pin It
Κωδικός Μαθήματος
710
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39679
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Ζέτου Ε.
Εξάμηνο
Β' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
-
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: motor learning ,motor performance, experts - novice, skill acquisition, motor skills.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σκοπός τους μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών από τους φοιτητές σχετικά α. με τις αλλαγές στην κινητική συμπεριφορά οι οποίες είναι αποτέλεσμα εξάσκησης και απόκτησης σχετικών εμπειριών β. με την διαδικασία καταγραφής και αξιολόγησης της διαδικασίας μάθησης και της επίτευξης υψηλής αθλητικής απόδοσης και γ. με τη δημιουργία συνθηκών εξάσκησης οι οποίες θα μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες μάθησης – απόκτησης κινητικών δεξιοτήτων και τεχνικών στοιχείων. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να εφαρμόσουν τις παραπάνω γνώσεις και εμπειρίες κάτω από διαφορετικές και εξειδικευμένες συνθήκες και να καθοδηγήσουν τους ασκούμενους σε σταθερές και μόνιμες μέσα στο χρόνο αλλαγές της κινητικής τους συμπεριφοράς με στόχο την δεξιοτεχνική εκτέλεση πολλαπλών των κινητικών στοιχείων.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)

Ημερομηνία Εισηγητής Θέμα
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 1η: Μάθηση – Απόδοση. Διαφοροποιήσεις στην Κινητική συμπεριφορά.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 2η: Ποιοτική αξιολόγηση της κινητικής συμπεριφοράς.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 3η: Στοχευμένη εξάσκηση.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 4η: Από το παιχνίδι στον αγώνα και Ανάπτυξη τακτικής - Ο ρόλος του προπονητή σε αθλητές υψηλού επιπέδου.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 5η: Διαδικασία Λήψης Απόφασης στον αθλητισμό. Αντιληπτική – Γνωστική αριστεία.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 6η: Παρατήρηση Αξιολόγηση – Διάγνωση & Παρέμβαση: Στρατηγικές για τη αύξηση της απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 7η:  Ανατροφοδότηση - Παρέμβαση: Στρατηγικές για τη αύξηση της απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 8η: Διατήρηση αθλητικής  αριστείας σε μεγάλη ηλικία. Γενικευμένη θεωρία για την επίτευξη και διατήρηση υψηλής αθλητικής απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 9η: Παρουσίαση και ανάλυση Δεξιοτήτων.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 10η: Workshop – Πρακτικό μάθημα: Προετοιμασία Παρατήρηση – Αξιολόγηση.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 11η: Workshop- Πρακτικό μάθημα: Παρουσίαση – Ανάλυση Κινητικών Δεξιοτήτων.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 12η: Παρουσίαση Εργασιών.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. Εξετάσεις


Τρόπος Διδασκαλίας
Εισηγήσεις, workshops -μαθήματα πρακτικής εφαρμογής – παρουσίαση εργασίας, σχεδιασμός προγραμμάτων εξάσκησης.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει:

1. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής Ι στο Workshop (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή θεωρίας) 40% 
2. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής ΙΙ (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή της θεωρίας) 40% 
3. Προετοιμασία και συμμετοχή στο επόμενο μάθημα 20%.


Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία

1. Schmidt, R.A. & Wrisberg, C.Α (2004). Motor Learning and Performance. Champaign IL: Human Kinetics.

2. Starkes J.L. & Ericsson K.A. (2004). Expert performance in sports. Advances in Research on Sport Expertise. Champaign IL: Human Kinetics.

3. Khudson D.W. & Morrison C.S. (2002). Qualitative analysis of Human Movement Champaign IL: Human Kinetics.

4. Christina R.W. & Corcos, M.D. (1993). Προπονητής & Μάθηση – Απόδοση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο.


Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-