749 - Άσκηση για όλους
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 23:59
Κωδικός Μαθήματος 749 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Χαραχούσου-Καμπίτση Υβόννη-Ελένη Βαθμίδα: Καθηγήτρια Τηλ: +30 25310 39646 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Γιώργος Κ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίγραμμα Εισηγήσεων | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής | Βαθμολογία Grades749.pdf |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο: Β' εξάμηνο | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Εισηγήσεις |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: sports for all, recreation, leisure, mass sports, recreation management, leisure facilities, children camps. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: 1. παρουσίαση ερευνητικού άρθρου: 10%. 2. Κατάθεση εργασίας ανασκόπησης: 15%. 3. Εξετάσεις: 50%. 4. Συμμετοχή στο μάθημα: 25%. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Alexandris , K., Dimitriadis, N., Kasiara,. A. (2001). The behavioral consequences of perceived service quality : an exploratory study in the context of private fitness clubs in Greece, European sports management quarterly, V1, No 4, 281-299. 2. Alexanndris, K. & Palialia, E. (1999). « Measuring Customer Satisfaction in Fitness Centres in Greece: An Exploratory Study". Managing Leisure, 4, 218-228. 3. Camping magazine (Jan. – Feb. 2000). Staff development 4. Cho, M., & Jun, J., Cho, B., (2002). Availability of recreation sports and physical education opportunities for elder people in South Korea, World Leisure, No 1/ 2002 5. DeGraaf, D. (1992). Work Motivation and Camp Counselors. Journal of Park and Recreation Administration, 10(4) pp.37-56. 6. Edginton, S.& Edginton, C. (1999). Program objectives In: Youth programs promoting quality service, eds. Sagamore Publishing, Champaign, IL 7. Herzberg, F. (1999).The motivation to work. Third printing 1999, by Transaction Publishers, New Brunswick, New Jersey. Original published in 1959 by John Wiley & Sons, Inc 8. Howat, G. & Murry, D. (2002). The role of critical incidents to compliment service quality information for a sports and leisure center, European Sports Management Quarterly V1, No 4, 9. Hunt, k.A., Bristol, T. & Bashaw, R.E. (1999). "A Conceptual Approach to Classifying Sports Fans". Journal of Services Marketing, 13¸439-452. 10. Mason, D.S. (1999). "What is the Sport Poduct and Who Buys It? The Marketing of Professional Sports Leagues". European Journal of Marketing, 33, 402-418 11. Milne, G.R. & McDonald, M.A. (1999). Sport Marketing. Managing the Exchange Process. Jonew and Bartlett Publishers. 12. Neal, L. L. (1998). Motivation of Australian leisure services personnel. Australian Parks and Recreation, 34(2) pp.12-13. 13. Neupauer, N.C. (1999). "A Personality Traits Study of Sports Information Directors at "Big" vs "Small" Programs in the East", The Social Science Journal, 36, 113-172. 14. Philips, D. (2001). "The Public Relations evaluationists". Corporate Communications: An International Journal, 6, 225-237. 15. Shannon, J.R. (1999). "Sports Marketing: An Examination of Academic Marketing Publication". Journal of Services Marketing, 3, 517-534. 16. Shilbury, D., Quick, S. & Westerbeek, H. (1998). Strategic Sport Marketing. Allen & Unwin. 17. Wuest, D. & Lombardo, B. (1994). Curriculum and Instruction. The Secondary School Physical Education Experience", chapter 15, Mosby Year Book, Inc. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση 1. Οργάνωση αθλητικών κατασκηνώσεων 2. Ψυχολογικά οφέλη από συμμετοχή σε προγράμματα 3. Λειτουργία αθλητικών δημοτικών οργανισμών 4. Ημερήσιος προγραμματισμός κατασκηνώσεων 5. Διαχείριση κινδύνων σε κατασκηνώσεις 6. Εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων σε αθλητικούς οργανισμούς 7. Αξιολόγηση της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών σε αθλητικούς οργανισμούς 8. Προγράμματα χορηγιών σε αθλητικούς οργανισμούς 9. Internet Marketing 10. Internet και δημόσιες σχέσεις 11. Ικανοποίηση αναγκών των πελατών σε αθλητικούς οργανισμούς 12. Ανώτερα στελέχη σε παιδικές κατασκηνώσεις 13. Εργασιακά κίνητρα στελεχών σε κατασκηνώσεις 14. Προοπτική ανάπτυξης κατασκηνώσεων 15. Προώθηση του κατασκηνωτικού προϊόντος 16. Προφίλ τουριστών /ιδιοκτητών εταιρειών αθλητικού τουρισμού και αναψυχής στην Ελλάδα 17. Μελέτες περίπτωσης για αθλητικούς οργανισμούς (SWOT κλπ.) 18. Σύγκριση αντιλαμβανόμενης ποιότητας στις υπηρεσίες αναψυχής σε διάφορους οργανισμούς με IPA 19. Σύγκριση κινήτρων εργαζομένων στις υπηρεσίες αναψυχής σε διάφορες οργανισμούς με IPA 20. Εργασιακή ικανοποίηση σε εργαζόμενους στους οργανισμούς εταιρείες αναψυχής δημόσιο ιδιωτικό τομέα 21. Χαρακτηριστικά της εργασίας, ρόλοι, αυτονομία, συγκρούσεις σε εργαζόμενους διάφορες οργανισμούς αναψυχής 22. Οργανωσιακή δέσμευση και εποχικότητα στο ανθρώπινο δυναμικό στον αθλητικό τουρισμό 23. Κενά στη διοίκηση των εταιρειών αναψυχής- αθλητικού τουρισμού 24. Επενδύσεις που γίνονται από τον ιδιωτικό τομέα στον αθλητικό τουρισμό - (…υγείας, οικολογικό) 25. Οικονομικό αντίκτυπο των διαφόρων μορφών αθλητικού τουρισμού (μοντέλα και εφαρμογές) 26. Μοντέλο PARRC αθλητικού τουρισμού για την πόλη της Αθήνας εν όψει 2004 27. Μοντέλο PAARC για την Κων/πολη και τη Θεσσαλονίκη εν όψει Πανευρωπαϊκών Αγώνων Ποδοσφαίρου |